برچسب تعمیرات تشک بادی اینتکس

12122

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
800,000
950,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

برچسب تعمیرات تشک بادی اینتکس محصولی با کیفیت و چسبندگی بالا می باشد که شرکت اینتکس جهت ترمیم بریدگی های تشک های بادی ، ناشی از بر خورد با اشیاء تیز آن را تولید کرده است . این محصول حاوی یک لایه پی وی سی و یک چسب مایع با چسبندگی بالا می باشد .

برچسب تعمیرات تشک بادی اینتکس محصولی با کیفیت و چسبندگی بالا می باشد . شرکت اینتکس به منظور رفع بریدگی های ناشی از برخورد با اشیاء تیز این محصول فوق العاده را تولید کرده است . این محصول حاوی یک چسب مایع با چسبندگی بالا و یک لایه پی وی سی جهت پوشش دادن بریدگی می باشد . این برچسب تعمیرات با چسب های متفرقه کاملا متفاوت بوده و از کیفیت بالایی برخوردار می باشد که می تواند به راحتی بریدگی های تشک بادی را پوشش دهد . با استفاده از این محصول کاربردی می توانید بریدگی تشک های بادی خود را ترمیم کنید و دیگر نیاز به تهیه مجدد محصول نخواهید داشت . برچسب تعمیرات تشک بادی اینتکس با بهترین کیفیت و چسبندگی بالا هم اکنون در نمایندگی مرکزی اینتکس موجود می باشد . شما می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام به خرید آن نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...