بالش گردنی بزرگسال اینتکس

intex 68675

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
490,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بالش گردنی بزرگسال اینتکس محصولی بینظیر ساخته شده توسط شرکت اینتکس می باشد . این محصول بسیار سبک بوده و فقط 80 گرم وزن دارد . به همین جهت در حین استفاده از آن وزنی بر روی گردن احساس نخواهید کرد. جنس این بالش گردنی از پی وی سی جیر بوده که نرمی و لطافت قابل توجهی به محصول بخشیده است . شما می توانید جهت رفع خستگی و بهبود دردهای عضلانی در ناحیه ی گردن از این بالش گردنی با کیفیت استفاده نمایید .

بالش گردنی بزرگسال اینتکس محصولی بسیار کاربردی می باشد که توسط شرکت اینتکس طراحی و تولید شده است . به منظور راحتی هر چه تمام تر در حین استفاده از این بالش گردنی ، رویه ی آن از پی وی سی جیر ساخته شده است . این محصول مناسب افرادی تهیه شده که از درد های عضلانی در ناحیه ی گردن در حین استراحت رنج می برند . همچنین افرادی که در هنگام مطالعه و کار زیاد با رایانه دچار خستگی می شوند ، می توانند از این محصول بینظیر جهت ممانعت نمودن از درد و خستگی استفاده نمایند . علاوه بر این ، این محصول برای افرادی که  مدت های طولانی را در خودرو سپری می کنند بسیار مناسب بوده و می توانند در حین رانندگی نیز از آن استفاده نمایند . این محصول کاربردی بسیار سبک بوده و تنها 80 گرم وزن دارد که این امر موجب شده ، در حین استفاده از آن وزنی روی گردن خود احساس نکنید . از قابلیت های دیگر این بالش گردنی تنظیم مقدار هوای داخل آن است که در صورت لزوم می توانید آن را کاهش داده و یا بر آن بیفزایید . بالش گردنی بزرگسال اینتکس با بهترین کیفیت و بیشترین کارایی هم اکنون به صورت اینترنتی و حضوری قابل خریداری از نمایندگی مرکزی اینتکس می باشد .

نوعخانگی، سفری
 طول 23 سانتی متر
 عرض 25 سانتی متر
 ارتفاع 8 سانتی متر
 وزن 80 گرم
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC مخمل
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ -
ساک حملندارد
سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 قابلیت استفاده برای بیماران عضلانی
 قابلیت ضد تعریق
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...