بالش بادی با سطح موازی اینتکس

intex 68672

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بالش بادی با سطح موازی اینتکس محصولی کاربردی و با کیفیت می باشد که به دلیل وزن سبک و حجم مناسب ، علاوه بر منزل قابل استفاده در مسافرت نیز می باشد . این محصول تنها 100 گرم وزن داشته و به راحتی قابل حمل می باشد . سطح این محصول به صورت مواج طراحی شده که مانع از درد و خستگی در ناحیه گردن می شود . همچنین این محصول قادر به تحمل وزن تا 30 کیلو گرم می باشد . شما می توانید با توجه به شرایط موجود از آن به عنوان بالش و یا یک پشتی کوچک استفاده نمایید .

بالش بادی با سطح موازی اینتکس محصولی کاربردی و با کیفیت ، تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد . رویه ی این بالش بادی به صورت مواج طراحی شده است که به همین منظور سر و گردن را در موقعیت مناسبی قرار داده و مانع از درد و خستگی می شود. علاوه بر این ، این نوع طراحی موجب گردش هوا بین سر و بالش بادی شده و مانع از تعریق در حین خواب و استراحت می شود . به منظور افزایش زیبایی و انعطاف ، کناره های آن از پی وی سی طرح چرم طراحی و تولید شده است . همچنین شرکت اینتکس به جهت افزایش مقاومت این بالش بادی ، در قسمت کف آن از پی وی سی دولایه بهره گرفته است . به همین منظور این محصول توانایی تحمل وزن تا 30 کیلو گرم را دارد . از طرفی این تشک بادی بسیار سبک بوده و تنها 100 گرم وزن دارد ، که این مقدار وزن برای یک بالش ایده آل می باشد . به همین جهت حمل و جابه جایی آن بسیار آسان بوده و می توان از آن در منزل و مسافرت ها به راحتی استفاده نمود . این بالش بادی زیبا از ارتفاع مناسبی برخوردار بوده و از استاندارد های جهانی پیروی می کند . بالش بادی با سطح موازی اینتکس با بهترین کیفیت و بیشترین کارایی و قیمتی مناسب هم اکنون قابل خریداری از نمایندگی مرکزی اینتکس می باشد . شما می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام به خرید آن نمایید .

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 30 کیلو گرم
 طول 43 سانتی متر
 عرض 28 سانتی متر
 ارتفاع 9 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ -
ساک حملندارد
سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 وزن بسته بندی: 100 گرم
 دارای سطح موازی
 قابلیت ضد تعریق
 ابعاد بسته بندی: 3×13×16 سانتی متر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...