استخر پیش ساخته گرد فریمی 305 × 76 2018 بزرگسال

bestway 56408

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

 استخر پیش ساخته گرد فریمی 305 × 76 2018 بزرگسال با قیمت ارزان در فروشگاه محصولات بادی اینتکس با ضمانت کالا و ارسال رایگان به سراسر کشور

استخر پیش ساخته گرد فریمی 305 × 76 2018 بزرگسال یکی از مجهزترین و با کیفیت ترین استخر های بادی می باشد که توسط برند بست وی روانه بازارهای جهانی شده است و از محبوبیت بالایی در میان هواداران استخر های پیش ساخته برخوردار می باشد . این استخر پیش ساخته دارای بدنه ای از جنس پی وی سی برزنتی با الیاف شمعی می باشد که از استحکام بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و خیال شما را به طور  کلی از بابت کیفیت و طول عمر  محصول خریداری شده راحت می  کند .طراحی این محصول به صورت گرد است و دارای بدنه ای مستحکم می باشد که به خوبی می تواند فشار وارده بر روی  خود را تحمل نماید . بدنه بیرونی این استخر پیش ساخته به رنگ آبی می باشد که بر روی سطح بیرونی آن لوگوی برند بست وی حک شده است و زیبایی خاصی را به آن داده است . به همراه این استخر پیش ساخته یک عدد زیر انداز ، درپوش ، نردبان و پمپ تصفیه آب نیز وجود دارد که شما را از خرید لوازم همراه استخر به طور کامل بی نیاز می کند . جنس لایه های تشکیل دهنده بدنه این استخر پیش ساخته از پی وی سی برزنتی با ترکیب الیاف شمعی می باشد که یکی از مقاومت ترین و مستحکم ترین ترکیب ها را برای بدنه استخر های پش ساخته به وجود می آورد و عملکرد فوق العاده ای را از خود نشان داده است . پایه های استفاده شده در این استخر پیش ساخته از جنس آلومینیوم ضد زنگ می باشد که دارای مقاومت بسیار بالایی است و به خوبی می تواند وزن استخر پیش ساخته را به همراه افراد استفاده کننده از آن بر روی خود تحمل نماید . فضای ایجاد شده توسط این استخر پیش ساخته به گونه ای می باشد که حتی می توانید از آن به عنوان استخر پرورش ماهی نیز استفاده نمایید . در صورتی که قصد خرید این محصول را دارید می توانید آن را از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهیه کنید .  

 نوع  گرد 
 قطر 305 سانتی متر 
 ارتفاع  76 سانتی متر 
 ظرفیت آب  4678 لیتر 
 جنس بدنه  برزنتی 
 جنس پایه  آلومینیومی 
 پمپ  دارد 
 ضمانت  دوساله
 کد محصول  bestway 56408

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...