استخر گرد بادی کودک اینتکس

intex-12456

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر گرد بادی کودک اینتکس از محصولات با کیفیت و مقاوم در برابر بازی و تفریحات آبی کودکان است که جز تاپ ها و پر فروش ترین محصولات این شرکت بوده است. جنس بدنه این محصول از PVC می باشد و طراحی گردی را دارا است.

استخر گرد بادی کودک اینتکس از محصولات پر فروش شرکت اینتکس بوده که در قالب محصولات کودک ارائه شده است . همیشه در وارد شدن به فروشگاه، در قدم اول کودک محصولاتی که طراحی زیبا تر و شکیل تری را دارا باشد، سمت آن می رود و جذب آن محصول می شود. به همین دلیل شرکت های بزرگ سعی می کنند تا محصولاتی که در قالب کودک طراحی و تولید می کنند در قدم اول زیبا و شکیل باشد. طراحی این  استخر بادی کودک به شکل گرد بوده و رنگ آن سفید آبی می باشد که باعث زیبا تر شدن این محصول شده است. همچنین کف این محصول به صورت امواج دار طراحی شده است تا فرزند شما در حین استفاده و تفریح با این محصول در مدت زمان زیاد خسته نشود . اما جنس بدنه یکی از اصلی ترین دلایل ساخت یک محصول می باشد زیرا محصولی که جنس خوبی را نداشته باشد طول عمر بسیار پایینی را در برابر کودکان خواهد داشت. جنس بدنه این محصول از PVC بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی می باشد . همچنین وزن این محصول 6 کیلو گرم بوده و به آسانی قابل حمل و یا جا به جا کردن می باشد . اگر می خواهید این محصول را خریداری کنید هم اکنون می توانید از طریق سایت سنتر اینتکساقدام به سفارش این محصول کرده و در اسرع وقت آن را درب منزل دریافت کنید . 

استخر گرد بادی کودک اینتکس محصولی زیبا می باشد که توسط شرکت اینتکس طراحی و تولید شده است . جنس این محصول از وینیل بوده که به راحتی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد . وزن آن نیز بسیار اندک بوده ولی با توجه به ابعاد و کیفیت مناسب قابل استفاده برای افراد بالای 2 سال می باشد . در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی دقیق این محصول پرداخته و شما را در خرید استخر بادی کودک همراهی می کنیم ...

طراحی و آرگونومی ساخت

برای تهیه محصول مورد نیاز کودکان می بایست در وهله اول  به زیبایی و نوع طراحی آن توجه نشان داد . زیرا کودکان شایسته زیبا ترین و شاد ترین محصولات هستند و می بایست آن ها را در محیطی شاد و متناسب با روحیه لطیف آن ها قرار داد . این استخر بادی با قرار گرفتن سه حلقه بر روی یکدیگر تشکیل شده که زیبایی محصول را دوچندان افزایش داده است . رنگ این محصول نیز متفاوت بوده و در رنگ بندی های شاد و جذاب به بازار عرضه شده است . این محصول به گونه ای طراحی شده که علاوه بر منزل می توان آن را در خارج از منزل نیز مورد استفاده قرار داد . علاوه بر این شما می توانید از آن به عنوان استخر توپ نیز استفاده نموده و محیطی شاد و مفرح را برای کودک خود به ارمغان آورید . همچنین این محصول به گونه ای طراحی شده که با استفاده از انواع پمپ های بادی قابل راه اندازی می باشد .

جنس بدنه

مهم ترین نکته ای که می توان به آن اشاره نمود ، جنس محصولات مورد نظر ما می باشد . زیرا محصولی با بدنه مقاوم به سادگی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد و از طول عمر بالایی برخوردار می باشد . بدنه این استخر بادی از وینیل طرح چرم تهیه شده که بسیار مقاوم بوده و در حین استفاده  تغییر شکل نداده و در برابر نور خورشید دچار پوسیدگی نخواهد شد . قسمت زیرین آن نیز از وینیل دولایه درنظر گرفته شده که تاثیر چشمگیری بر افزایش استحکام آن داشته و در حین جا به جایی دچار ساییدگی نخواهد شد . به همین منظور می تواید با خیالی آسوده آن را در خارج از منزل نیز مورد استفاده قرار دهید .

ابعاد و وزن

حجم مناسب و در عین حال دارا بودن فضای کافی برای استفاده از موارد حائز اهمیت می باشد که می توان به آن اشاره نمود . این استخر بادی با دارا بودن قطر 229 سانتی متر و ارتفاع 56سانتی متر دارای فضا و عمق مناسب می باشد که کودکان بالای 2 سال می توانند آن را مورد استفاده قرار دهند . ظرفیت آب آن نیز 480 لیتر بوده که برای استخری با این ابعاد بیار قابل قبول به نظر می رسد . این محصول دارای وزن اندکی در حدو 6کیلوگرم است که با توجه به این ویژگی می توانید آن را به راحتی حمل نموده و در محل مورد نظر خود از آن استفاده نموده و لذت ببرید .

نحوه مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش

با توجه به موارد ذکر شده این محصول دارای مقاومت و کیفیت قابل قبولی بوده که به راحتی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد . ولی نحوه مراقبت و استفاده ما نیز بر طول عمر آن تاثیر بسزایی دارد . برای مراقبت از این محصول می بایست از نزدیک نمود اشیاء نوک تیز به آن خود داری نمایید . در هنگام خریداری ، به همراه آن برچسب تعمیرات نیز دریافت خواهید کرد که در صورت بروز مشکل و بریدگی می توانید با استفاده از آن به تعمیرات این محصول بپردازید و یا با مراجعه به نمایندگی های اینتکس تعمیرات آن را به متخصصان شرکت اینتکس سپرده و آن را مانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

استخر بادی کودک محصولی دوست داشتنی و جذاب بوده که با دارا بودن فضای کافی چند نفر به صورت همزمان می توانند از آن استفاده نموده و لذت ببرند . این محصول بسیار سبک بوده و به راحتی قابل حمل می باشد . همچنین دارای رنگبندی زیبا و متنوع بوده که می توانید متناسب با سلیقه کودک خود آن را انتخاب کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...