استخر کودک تلقی متوسط طرح دایناسور

bestway 55022

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر کودک تلقی متوسط طرح دایناسور از جمله محصولات بادوام و زیبا بوده که به قیمتی مقرون به صرفه و کیفیتی بی رقیب به بازار عرضه شده است. برای خرید این استخر کودک می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه کنید.

استخر کودک تلقی متوسط طرح دایناسور از نمونه های جذاب و متفاوت استخر آبی کودک بوده که توسط برند سرشناس بست وی طراحی و با قیمتی مناسب به بازار عرضه می شود . این محصول با بدنه شفاف اما مقاوم طراحی شده که دارای طول عمر بسیار بالایی می باشد . از آنجا که این محصول برای بازی کودکان طراحی شده نیاز بوده تا در طرح بدنه آن روحیات و سلیقه آن ها در الویت قرار گیرد . به همین دلیل بر روی بدنه محصول طرح های فانتزی از دایناسور به چشم می خورد . جنس بدنه مقاوم محصول در شرایط مختلف جوی استحکام خود را حفظ کرده و دماهای مختلف آب به آن آسیب نمی رساند .  این کالا با توجه به بدنه ای مقاومی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که از آن در مکان های مختلف مانند حیاط به راحتی استفاده نمایید . به همین دلیل از این محصول در فضای باز نیز می توانید بهره برداری کنید . این محصول با توجه به حجم و وزن مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد و در مکان های مختلف مانند ویلا به راحتی قابل استفاده می باشد . برای خرید این محصولی با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید و یک خرید مطمِئن را تجربه نمایید .

نوعتفریحی
ظرفیت 946 لیتر
قطر 183 سانتی متر
ارتفاع 46 سانتی متر
وزن 2.2 کیلوگرم
جنس بدنه پلاستیک تلقی منعطف
جنس بخش کناری شفاف طرح دار
جنس کف وینیل
پمپ   -
نوع پمپ ----
ساک حمل  -
سایر ویژگی ها استفاده از طراحی بسیار زیبا
 مناسب کودکان بالای 2 سال
 قابل حمل و راه اندازی آسوده
اقلام همراه برچسب تعمییرات - دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...