استخر پیش ساخته 91×427 طرح حصیری

bestway 566564

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
19,900,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته 91×427 طرح حصیری با کیفیت بالا و قیمت پایین با گارانتی کالا و ارسال رایگان محصولات، قابل استفاده در ویلا، پارکینگ، منزل و باغ

استخر پیش ساخته 91×427 طرح حصیری را  می توان از زیبا ترین و لوکس ترین استخر های پیش ساخته طراحی شده و موجود دانست .  این محصول از اجناس بسیار عالی و با کیفیت ساخته شده است و به واسطه جنس های اولیه بسیار مرغوب دارای طول عمر زیادی می باشد ، به همین دلیل نیز بسیاری از خریداران این محصول را برای دیگر صنعت ها خریداری می کنند ، از این محصول همچنین می توان برای آبیاری مزارع ، باغستان ها و همچنین پرورش ماهی استفاده کرد اما طرح زیبای آن سبب شده تا بیشتر برای مصارف خانگی مورد استفاده قرار گیرد ، از آن جا هم که محصول دارای پمپ تصفیه قدرتمند شنی است می تواند به خوبی کثیف ترین آب ها را در کمترین زمان تصفیه کند ، همانطور که می دانید با راکد ماندن آب و استفاده مکرر از آب استخر می تواند زمینه ای برای رشد باکتری ها و جلبک ها شود ، از آن جا هم که تعویض آب این استخر کاری غیر عقلانی و زمان بر است می توانید از پمپ تصفیه شنی قدرتمند محصول استفاده کنید . این محصول همچنین دارای ضمانت و خدمات پس از فروش می باشد . این محصول کاملا ضد آب بوده و همچنین بدنه طرحدار محصول نیز به مرور زمان و مجاورت با آب و نور خورشید هیچ آسیبی نخواهد دید و ظاهر خود را به خوبی حفظ خواهد کرد . شما می توانید این استخر را بر روی زمین راه اندازی کنید و برای استفاده از نردبان استفاده نمایید . برای خرید این محصول می توانید با شماره تماس های فروشگاه اینتکس تماس حاصل نمایید . 

 نوع  گرد 
 قطر  427 سانتی متر 
 ارتفاع  107 سانتی متر 
 ظرفیت آب  ۱۳۳۰۰ لیتر 
 جنس بدنه  برزنت 
 جنس پایه  آلومینیوم 
 پمپ  دارد 
 ضمانت  دوساله 
 کد محصول  bestway 566564

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...