استخر پیش ساخته ۹ متری اینتکس

bestway 56623

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
69,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر فریمی مستطیلی ۹ متری اینتکس استخر فریمی مستطیلی 956 × 488 × 132 مناسب برای سنین بزرگسال قیمت و ابعاد مناسب برای استفاده در ویلا و یا حیاط منازل

استخر پیش ساخته فریمی ، استخر فریمی مستطیلی ۹ متری اینتکس مستطیلی 956 × 488 × 132 از استخر های فوق العاده زیبا و با دوام شرکت نامدار و جهانی بست وی می باشد که جزو محدود محصولات این شرکت بوده که خریداران و طرفداران زیادی را در زمان ورود به بازار جذب خود کرده و از آن استقبال چشمگیری شد و این استقبال بی دلیل هم نبوده است. یکی از دلایل اصلی هر یک از افراد برای خرید، زیبایی ، طرح و رنگ آن می باشد. اگر شما این دلیل را در اولویت اول قرار دادید باید بگوییم که دست روی خوب محصولی گذاشته اید. این استخر به صورت مستطیل  شکل طراحی و ساخته شده است  همچنین رنگ های به کار رفته در این استخر خاکستری و سفید می باشد که یک محصولی ساده اما شیک را درست کرده اند. میله و پایه هایی که در این محصول در دور تا دور آن نصب و تعبیه شده برای استحکام بیشتر و مقاومت بالای آن ساخته شده است. جنس و مقاومت یک محصول یکی از دلایل اصلی یک محصول می باشد و بدون شک محصولاتی که کیفیت ساخت پایینی داشته باشند ارزش خرید پایینی نیز دارند. جنس بدنه این استخر از pvc برزنتی بوده و مقاومت بالایی دارد همچنین پایه های سفید رنگی که دارد از جنس آلمینیوم می باشد پس خیالتان از نظر جنس این محصول آسوده باشد. اگر این کالا را می خواهید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس آن را سفارش داده و در نزدیک ترین زمان ممکن درب منزل خود دریافت کنید.

 نوع  مستطیل 
 طول  956 سانتی متر 
 عرض 488 سانی متر 
 ارتفاع  132 سانتی متر 
 جنس بدنه  برزنت 
 جنس پایه  آلومینیوم 
 ظرفیت آب  52231 لیتر  
 ضمانت  دوساله 
 کد محصول  bestway 56623

استخر پیش ساخته 9 متری اینتکس بزرگ ترین مدل استخر پیش ساخته این برند می باشد که مشتریان خاص خود را دارد . شاید بتواند این استخر پیش ساخته را شایسته ترین انتخاب برای جایگذاری در باغ ها و ویلاهای شخصی دانست زیرا ابعاد بسیار بزرگی دارد و تعداد نفرات بالایی می توانند از آن استفاده کنند و علاوه بر آن با توجه به بزرگی که دارد جذابیت بسیار بالای را برای باغ و ویلای شما به وجود می آورد . شاید راه اندازی استخر بتنی با این ابعاد برای شما خیلی هزینه بر باشد و قطعا پشنهاد ما به شما استفاده از استخرهای پیش ساخته با ابعاد متنوع است که فروش فوق العاده ای دارند و با توجه به مزایایی که در اختیار مصرف کنندگان می گذارند به محبوبیت بالایی دست پیدا کرده اند .

این استخر پیش ساخته دارای ظاهر مستطیلی شکل می باشد که در حالت طولی نه متر و نیم و در حالت عرضی چهار متر و نیم به صورت تقریبی در اختیار شما قرار می دهد . با در نظر گرفتن این ابعاد می توان نتیجه گرفت که به هیچ عنوان حتی با توجه به مهمانان زیاد با کمبود فضا درون استخر رو به رو نخواهید شد و همیشه برای همه افراد جا برای یک آب تنی لذت بخش می باشد . ستون های این استخر در حالت طولی و عرضی در فاصله های کوتاهی از هم قرار دارند و استحکام محصول را به خوبی در حالتی که پر از آب می باشد نیز حفظ می کنند و باید توجه کنید که استخر در بهترین حالت و توسط افراد نمایندگی نصب و راه اندازی شود تا بهترین کیفیت را از خود به نمایش بگذارد .

این استخر پیش ساخته دارای لوازمی به همراه خود می باشد که نیاز شما را به خرید لوازم جانبی برطرف می کند . درون بسته بندی این استخر یک عدد پمپ تصفیه آب سایز بزرگ وجود دارد که ساخت برند اینتکس است و با توجه به حجم آب داخلی استخر ، می تواند در روز چندین بار آب را تصفیه و از هر گونه آلودگی به دور نگه دارد . علاوه بر پمپ تصفیه آب برای دور نگه داشتن آب از هر گونه بیماری بهتر از قرص هایکلر نیز استفاده کنید که قیمت چندانی ندارند و توسط فروشگاه اینتکس سنتر عرضه می شوند . درون بسته بندی این محصول زیرانداز و درپوش برزنتی وجود دارد که زیرانداز در هنگام نصب استخر به کار می آید و درپوش نیز برای مواقعی است که نمی خواهید از استخر برای چند ساعت استفاده کنید ، در این صورت می توانید درپوش را بر روی دهانه استخر قرار داده تا از ورود اقلام دیگر باغ به درون آب جلوگیری شود .

جنس بدنه این استخر پیش ساخته از پی وی سی برزنتی سه لایه می باشد که کیفیت بسیار بالایی دارد و به راحتی فشار آب داخلی و دمای بالای آب را می تواند مهارکند . بر روی دیواره های پی وی سی ، لایه ای از نوار الیاف شمعی قرار گرفته است که بدنه را در برابر نور خورشید مقاوم کرده است و می توانید از این محصول در فضای باز نیز استفاده کنید . این دیواره ها توسط ستون های آلومینیومی ضد زنگ نگهداری می شوند که از بالا به لبه های استخر و از پایین به زمین متصل می شوند . این ستون ها نشکن هستند و وزن های بالای استخر را در صورت نصب صحیح به راحتی آب خوردن مهار می کنند و با خیالی راحت می توانید از آن ها استفاده کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...