استخر پیش ساخته 7 متری بزرگسال آب درمانی

intex 26366

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4%
48,900,000
47,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته 7 متری بزرگسال آب درمانی جدید و با کیفیت و زیبا و مناسب برای مصارف متفاوت قابل خرید از فروشگاه انلاین اینتکس می باشد .

استخر پیش ساخته 7 متری بزرگسال آب درمانی محصولی با کیفیت و با دوام بوده که همانند دیگر همنوعان خود دارای کاربرد های بسیاری از جمله تفریحات آبی ، پرورش ماهی و همچنین استفاده در صنعت کشاورزی بوده که نسبت به قیمت مقرون به صرفه خود در مقایسه با استخر های بتنی از بهترین گزینه ها برای احداث استخر خواهد بود . طراحی و ساخت بدنه این استخر به صورت مستطیلی بوده که از دو قسمت اصلی بدنه و فریم ها برخوردار می باشد. نبود هر کدام از قسمت های تشکیل دهنده بدنه باعث می شود تا امکان نصب و راه اندازی این استخر فراهم نباشد . روی بدنه این استخر دو دریچه تخلیه آب قرار داده شده که با باز کردن آنها اکثر حجم آب درون بدنه تخلیه خواهد شد . همچنین دو دریچه بزرگ نیز روی دیواره بدنه تعبیه شده تا امکان نصب انواع پمپ های تصفیه آب برای استخر فراهم باشد .  تسمه های متصل شونده به پایه ها در استخر های بست وی به بدنه اصلی وصل بوده که موجب می شود تا هنگام راه اندازی استخر زمان کمتری از مصرف کننده و یا نصاب استخر بگیرد . جنس بدنه این محصول از نوع الیاف شمعی برزنتی با رویه PVC بوده که بدنه ای سه لایه و قوی را به ارمغان آورده است . بدنه ای که با وجود داشتن کیفیت و ضخامت بالا ، انعطاف بسیار مناسبی داشته تا در حجم و اندازه های کوچک تر قابل جمع شدن باشد . این قابلیت موجب می شود تا این محصول به راحتی توسط انواع وسیله های نقلیه قابل حمل باشد . این بدنه در برابر دمای مختلف آب و همچنین قرار گرفتن در معرض نور و آفتاب مقاومت بالایی خواهد داشت به همین دلیل امکان استفاتده در فضای باز با خیالی آسوده فراهم خواهد بود . اما جنس فریم های این استخر نیز از نوع آلومینیوم ضد زنگ بوده که با وجود داشتن وزن سبک تحمل وزن بالایی دارند ، زیرا در هر صورت باید چند تن وزن آب درون بدنه استخر را تحمل کنند . از ویژگی های بسیار خوب این استخر ها می توان به قابلیت نصب توکار نیز اشاره کرد . این استخر دارای 2 سال ضمانت و 5 سال خدمات از سوی نمایندگی اینتکس بوده و قابل حمل و نصب در هر نقطه ای کشور خواهد بود.

 نوع  مستطیل 
 طول  732 سانتی متر 
 عرض  366 سانتی متر 
 ارتفاع  132 سانتی متر 
 جنس بدنه  برزنتی 
 جنس پایه  آلومینیوم 
 پمپ ندارد
 ضمانت  دوساله 
 کد محصولintex 26366

استخر های پیش ساخته را می توان با توجه به کاربردهای بسیاری که دارند شناخت ، یکی از این کاربردها آب درمانی در محیط شخصی می باشد که شاید تا گذشته بسیار سخت و غیر ممکن بود . استخر پیش ساخته آب درمانی اینتکس که در این بخش برای شما معرفی می کنیم فضای بسیار بزرگی را در اختیار شما قرار می دهد که بتوانید درون آن به آب درمانی و قدم زدن در آب بپردازید . شکل ظاهری استخر پیش ساخته فوق به صورت مستطیلی می باشد که می توانید تعداد نفرات زیادی از آن به صورت همزمان استفاده کنید . این استخر پیش ساخته دارای بدنه ای طوسی رنگ است که در بخش های بالایی از رنگ سفید استفاده شده و همچنین نام برند اینتکس بر روی آن درج شده است . در قسمت طولی این استخر شش عدد ستون نگهدارنده و در قسمت عرضی سه عدد ستون واقع شده است تا به خوبی تعادل استخر را حفظ کند و باید توجه کنید که در هنگام نصب محیط زیرین که برای نصب آن در نظر می گیرند به طور کامل یکدست و بدون شیب باشد .

نصب و راه اندازی استخر های پیش ساخته کاملا ساده و ظرف مدت زمان یک الی دو ساعت صورت می گیرد که این امر کمی نیاز به تجربه دارد و برای استخرهای بزرگ بهتر است از خدمات نمایندگی سنتر اینتکس بهره مند شوید . با این حال درون بسته بندی استخر یک عدد دی وی دی آموزشی وجود دارد که تمامی مراحا نصب و توضیحات ویژه درج شده است و برای نصب می توانید از آن کمک بگیرید . به همراه این محصول یک عدد نردبان بزرگ که متناسب با ارتفاع استخر پیش ساخته است وجود دارد که در هنگام استفاده از استخر به خوبی می تواند به شما کمک کند و به کار بیاید . بدنه این نردبان از جنس آلومینیوم ضد زنگ می باشد که با لایه ضد زنگ پوشانده شده است و در صورت استفاده در فضای باز زنگ زدگی اتفاق نخواهد افتاد .

جنس بدنه از مهمترین موضوعاتی است که مورد توجه بسیاری از خریداران قرار می گیرد . جنس بدنه این استخر پیش ساخته آب درمانی از نوع الیاف شمعی برزنتی دو لایه می باشد که از مواد درجه یک تشکیل شده است . این نوع مواد با پوششی از الیاف شمعی پوشانده شده است که باعث می شود در برابر ضربه و همچنین نور خورشید مقاوم شوند و هیچ گونه پوسیدگی و کاهش طول عمر اتفاق نیوفتد . با توجه به این نکات و پیروی بدنه این محصول از استانداردهای تعیین شده می توان طول عمر بالا را برای آن در نظر گرفت و همچنین با آرامش خاطر می توانید از این استخر پیش ساخته در محیط های رو باز استفاده کنید . علاوه بر آن درمانی استخر های پیش ساخته در مواردی همچون پرورش ماهی و صنعت کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرند .

ناگفته نماند که ستون های نگهدارنده این استخر پیش ساخته از نوع آلومینیومی ضد زنگ و مقاوم در برابر تغیرات جوی می باشند که وزن سنگین استخر را به راحتی کنترل می کنند . این پایه ها علاوه بر مهار بدنه در بخش بالایی استخر از پایین نیز به زمین متصل می شوند و به صورت محکم قرار می گیرند . برای تخلیه آب استخر نیز یک عدد دریچه تخلیه آب در بخشی از بدنه قرار دادر که می توانید با اتصال شیلنگ به آن اقدام به تخلیه آب استخر نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...