استخر پیش ساخته 412 × 201

bestway 56457

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,900,000
23,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته 412 × 201 ویلایی با قیمت ارزان در نمایندگی فروش استخر پیش ساخته اینتکس و بست وی مناسب باغ و ویلا با ارسال رایگان درب منزل و گارانتی کالا

استخر پیش ساخته 412 × 201 که می توان از آن به عنوان یک استخر بزرگ ایده آل و خانگی بهره برد ، این محصول همچنین برای مصارف و ومشاغل دیگر نیز قابل استفاده است . به همراه پمپ تصفیه نمونه دیگری از محصولات کمپانی شرکت بست وی می باشد که از بدنه بسیار مقاوم ساخته شده است ، این محصول به دلیل اینکه از الیاف شمعی برزنتی ساخته شده است می تواند به خوبی در برابر ضربه ، وزن آب ، رطوبت ، گرما و سرما و ... مقاومت کند ، این بدنه نیز توسط پایه های آلومینیومی ضد زنگ حالت میگیرند و می توانند به خوبی وزن بسیار بالای آب را تحمل کنند ، ظرفیت این استخر پیش ساخته بسیار بالا است و این حجم بالا مطمعنا وزن زیادی را نیز دارد ، این حجم بسیار بالا ممکن است پس از مدت ها استفاده آلوده و یا کثیف شود به همین دلیل شرکت بست وی در کنار محصول یک پمپ تصفیه آب قدرتمند 220 ولتی با ظرفیت و قدرت پاک سازی قوی قرار داده است که شما می توانید از آن در جهت تصفیه آب کمک بگیرید ، شما می توانید به منظور استفاده از استخر ، از نردبانی که در کنار محصول قرار گرفته است استفاده کنید ، این محصول با توجه به کیفیت بسیار بالای ساخت می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای استخر های بتنی و چوبی باشد به همین دلیل شما می توانید از این محصول حتی در مشاغل صنعتی ، کشاورزی ، پرورش ماهی و ... استفاده کنید ، فروشگاه اینتکس این محصول را با قیمت مناسب و با گارانتی معتبر به فروش می رساند .

 نوع  مستطیلی
 طول  412 سانتی متر 
 عرض  201 سانتی متر 
 ارتفاع 122 سانتی متر 
 ظرفیت آب  8124 لیتر 
 جنس بدنه pvc
 جنس پایه ها  آلومینیوم
 ضمانت  دوساله 
 کد محصول bestway 56457

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...