استخر پیش ساخته 404 × 201 × 100

bestway 56441

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,800,000
23,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته 404 × 201 × 100 خانگی ارزان با لوازم کامل، ارسال رایگان به سراسر کشور، راه اندازی سریع، دو سال ضمانت، وزن و حجم مناسب

استخر پیش ساخته 404 × 201 × 100 از سری تولیدات شرکت بست وی آمریکا می باشد که در ابعاد نسبتا کوچکی طراحی شده و مناسب برای تمامی سنین ، مخصوصا کودکان می باشد . بست وی با توجه به علاقه مندی بسیاری از کودکان به تفریحات آبی و استخر های پیش ساخته ، مدل هایی را طراحی کرده است که از ابعاد کوچکی برخوردار بوده و می تواند کاملا مناسب برای کودکان باشد . استخر های بزرگتر به دلیل عمق بیشتری که دارند معمولا برای کودکان خطرناک بوده و نیاز به وسایل و تجهیزات ایمنی داشتند ، جنس بدنه این استخر پیش ساخته از پی وی سی برزنتی با الیاف شمعی می باشد که در پارچه برزنتی این محصول از الیاف شمعی استفاده شده است تا علاوه بر استحکام بالا ، سبب ضد آب شدن بدنه شود . الیاف شمعی چون پلی آستر به دلیل ضد آب بودن خود حتی در ساخت چادر های مسافرتی ضد آب و مخصوص کوهنودی استفاده می شود . بست وی برای عایق بندی بهتر بدنه از یک لایه ضخیم پی وی سی نیز استفاده کرده است . از PVC حتی برای ساخت استخر های بادی استفاده می شود که انعطاف پذیری بالا ، عدم حساسیت پوستی به آن ، ضد آب بودن و ... از ویژگی های خوب پی وی سی می باشد . این استخر پیش ساخته در کنار خود پمپ تصفیه آبی داشته تا خریداران بتوانند پس از خرید استخر پیش ساخته ، از پمپ تصفیه برای تصفیه کردن آب موجود در استخر استفاده نمایند . با توجه به ابعادی که این استخر دارد ، به طور استاندارد 3662 لیتر آب را در داخل خود جای  داده است ، بنابراین استفاده مداوم از این آب می تواند سبب کثیف شدن و کدر شدن آن منجر شود ، لذا با استفاده از پمپ تصفیه آب می توانید کثیفی ها را پاکسازی کنید و آب را به آبی تمیز و زلال تبدیل کنید . شما عزیزان می توانید این محصول بی نظیر را با قیمت بسیار مناسب از فروشگاه اینتکس خریداری کنید .

 نوع  مستطیل  
 قطر  404 سانتی متر 
 ارتفاع  201 سانتی متر 
 ظرفیت آب 6478 لیتر 
 جنس بدنه  برزنت 
 جنس پایه  آلومینیوم 
 پمپ  دارد 
 ضمانت  دوساله 
 کد محصول  bestway 56441

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...