استخر پیش ساخته 4 متری بست وی با پمپ تصفیه و نردبان

bestway 56620

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته 4 متری بست وی با پمپ تصفیه و نردبان آلومینیومی ضد زنگ با قابلیت چفت شدن به لبه های استخر با ارتفاع بلند یک متری هم تزار با ارتفاع استخر و فیلتر اضافی پمپ تصفیه ، بدنه این استخر پیش ساخته از برزنت سه لایه می باشد و ستون های نگهدارنده آن از نوع آلومینیوم ضد زنگ می باشند که در فاصله کوتاه قرار گرفته اند و حجم آب 7250 لیتری درون استخر را به راحتی مهار می کنند

استخر پیش ساخته 4 متری بست وی با پمپ تصفیه و نردبان آلومینیومی یکی دیگر از استخرهای آماده شرکت بست وی می باشد که در کاتالوگ بست وی سال 2022 دیده می شود . این استخر آماده دارای لوازم جانبی کامل به همراه خود می باشد که شما را از خرید های دیگر بی نیاز می کند و کافیست فقط مراحل نصب این استخر پیش ساخته را طبق آموزش های موجود در دی وی دی انجام دهید تا آماده استفاده شود . بدنه این استخر پیش ساخته از برزنت ساخته شده است که به صورت سه لایه می باشد و به هیچ عنوان آب از آن به بیرون نفوذ نمی کند . در میان این لایه های برزنتی از الیاف شمعی استفاده شده است که کاملا بدنه استخر را به عایق در مقابل آب تبدیل می کند و باعث می شود تا در برابر سوراخ شدن و همچنین پوسیدگی نیز کاملا مقاوم شود . همانند دیواره های مقاوم این استخر پیش ساخته ، ستون های نگهدارنده آن از نوع آلومینیومی با فاصله های کوتاهی از هم قرار گرفته اند و باعث شده است تا دیواره ها به صورت ثابت نگهداری شوند و فشار های بسیار بالا نیز تحمل کردن برای پایه ها کار سختی نباشد . استفاده از این استخر پیش ساخته در باغ و ویلا می تواند خاطرات فراموش نشدنی را برای شما و خانواده تان به جای بگذارد و خرید این محصول را همین حالا می توانید از طریق نمایندگی اینتکس تهران به عنوان فروشگاه استخر پیش ساخته در ایران انجام دهید .

 نوع  مستطیل 
 طول  427 سانتی متر 
 عرض 250 سانی متر 
 ارتفاع  100 سانتی متر 
 جنس بدنه پی وی سی برزنتی
 جنس پایه  آلومینیوم ضد زنگ
 ظرفیت آب  7250 لیتر  
 وزن  51.5 کیلو گرم 
 کد محصول  bestway 56620

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...