استخر پیش ساخته 4 متری بست وی با پمپ تصفیه و نردبان

bestway 56950

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته 4 متری بست وی با پمپ تصفیه و نردبان آلومینیومی ضد زنگ مناسب برای استفاده در مناطقی با شرجی و رطوبت با ابعاد بزرگ داخلی مناسب استفاده خانوادگی و دوستان چند نفره با ظرفیت آب نود درصدی 13030 لیتر و وزن 52 کیلو گرمی و راه اندازی و نصب در مدت زمان دو ساعته

استخر پیش ساخته 4 متری بست وی با پمپ تصفیه و نردبان از جمله استخرهای پیش ساخته جدید این برند با تجهیزات کامل لوازم جانبی می باشد که برای نصب و استفاده از آن نیاز به زمان دو ساعته خواهید داشت . نصب این استخر نیاز به کمی تجربه دارد اما در صورتی که بخواهید خودتان اقدام به نصب استخر و پمپ تصفیه آن کنید باید از دفترچه راهنما و دی وی دی آموزشی که درون بسته بندی آن قرار دارد استفاده کنید . برای نصب پمپ تصفیه تعداد دو عدد دریچه در بدنه آن وجود دارد که شیلنگ های پمپ به آن متصل می شوند و یکی از دریچه ها را می توانید برای تخلیه آب نیز به کار بگیرید . این دریچه ها قابل اتصال به شیلنگ های باغچه می باشند و از استخر در جهت ذخیره آب و آبیاری درختان نیز می توانید استفاده کنید . بدنه این استخر از پی وی سی برزنتی سه لایه ساخته شده است و قدرت بالایی برای محافظت دارد . بدنه اصلی توسط پایه های نگهدارنده استیل ضد زنگ به صورت استوار نگهداری می شوند و در پایه ها در فاصله کوتاهی از هم قرار دارند تا استحکام را تضمین کنند . حجم آب داخلی استخر 13030 لیتر می باشد و وزن کلی استخر در حالت خالی از آب 52.7 کیلو گرم است . برای خرید این استخر پیش ساخته می توانید سفارش خود را از نمایندگی اینتکس سنتر ثبت نمایید .

 نوع  گرد 
 قطر  427 سانتی متر 
 ارتفاع  107 سانتی متر 
 ظرفیت آب  13030 لیتر 
 جنس بدنه  پی وی سی برزنتی 
 جنس پایه  استیل ضد زنگ
 پمپ  دارد 
 ضمانت  ---
 کد محصول bestway 56950

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...