استخر پیش ساخته 4 متری برزنتی اینتکس

intex 26794

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
27,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته 4 متری برزنتی اینتکس محصول ارزان قیمت نمایندگی اینتکس ، راه اندازی آسان ، ضمانت دو ساله

استخر پیش ساخته 4 متری برزنتی اینتکس به عنوان یکی از پر کاربرد ترین و پر فروش ترین استخر های پیش ساخته جدید محسوب شده زیرا نسبت به کیفیت و دوام خود از قیمت خوبی بهره می برد . محصولی که هم به صورت روکار و هم شکل توکار قابل نصب در هر محل مورد نظری خواهد بود . این مدل از استخر های بیضی شکل اینتکس مدل دیگری نیز داشته که تنها تفاوت آن با این استخر در نوع پمپ تصفیه آب می باشد . این کالا از گزینه های مناسب برای خرید و رفع نیاز های مصرف کنندگان بوده است که با رنگ و ابعاد متفاوت تری به بازار عرضه شده اند که علاوه بر داشتن کیفیت خوب در طراحی خود مانند مدل های قبلی خود از قیمتی مقرون به صرفه نیز برخوردار می باشند . اما این کالا از بدنه اصلی و فریم های نگهدارنده برخوردار بوده که در صورت نبود هر کدام ، نصب استخر مربوطه غیر ممکن خواهد شد . طراحی داخل بدنه استخر نیز حالت کاشی وار داشته تا هنگام جازی نمودن آب درون آن زیبایی خاصی را به بدنه داخلی این محصول ببخشد . 

روی بدنه اصلی نیز دو دریچه مخصوص آب تعبیه شده تا توسط آنها به راحتی استخر خود را از آب پر کرده و هر نوع پمپ تصفیه آب را به آن وصل کنید . این کالا از نوع الیاف شمعی برزنتی بوده که از فریم های قوی برخوردار می باشد . این بدنه دارای روکشی از جنس پلاستیک PVC بوده تا علاوه بر افزایش ضخامت بدنه دوام آن را نیز بالا ببرد . بدنه ای که روکش قسمت داخلی آن نرم تر بوده به همین دلیل هنگام استفاده از استخر بدن مصرف کنندگان آسیب نخواهد دید . اما این نوع جنس بدنه در برابر ساییدگی و دمای مختلف آب مقاوم بوده و به دلیل داشت مقاومت بالا در برابر نور و گرمای آفتاب به راحتی درهر محل مورد نظری قابل راه اندازی و استفاده خواهد بود . فروشگاه اینتکس این محصول را با نازل ترین قیمت به فروش می رساند تا خریداران عزیز به راحتی بتوانند خرید خود را داشته باشند و از داشتن یک استخر ایده آل لذت ببرند .

 نوع  بیضی 
 طول  400 سانتی متر 
 عرض  200 سانتی متر 
 ارتفاع  100 سانتی متر 
 ظرفیت آب  6426 لیتر
 جنس بدنه  برزنت 
 جنس پایه ها  آلومینیوم
 ضمانت  دوساله
 کد محصول  intex 26794

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...