استخر پیش ساخته 3 ×3 ایرتکس

irtex 1033

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
19,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته 3 ×3 ایرتکس محصول با کیفیت و با دوام با قیمت مقرون به صرفه نسبت به سایر استخر های پیش ساخته ، قابل خرزیداری از سایت اینتکس .

استخر پیش ساخته 3 ×3 ایرتکس یکی از محبوب ترین نوع استخر های موجود در جهان تبدیل شده اند و کم کم توانسته اند جای استخر های سنتی قدیمی را بگیرند . استخر های پیش ساخته در انواع مختلفی موجود می باشند و توسط کمپانی های داخلی و خارجی بسیاری تولید و روانه بازار می شوند . این استخر پیش ساخته زیبا و با کیفیت دارای ابعادی نسبتا بزرگ می باشد که می توانید از آن در خانه های ویلایی کوچک هم استفاده کنید . طراحی استخر های پیش ساخته بدین گونه است که استخر از تعدادی پایه و یک بدنه ضخیم تشکیل شده است که می توانید با متصل کرده پایه ها فریم استخر را راه اندازی کنید و بدنه را به آن متصل نمایید تا استخر پیش ساخته آماده شود . برای استفاده از استخر پیش ساخته فوق نیازی به خرید لوازم دیگری نخواهد بود چرا که این محصولات به صورت یک پکیج کامل برای شما ارسال شده و نیازی به لوازم و تجهیزات دیگر ندارید . راه اندازی این استخر تنها 30 الی 60 دقیقه زمان بر خواهد بود ، بنابراین پس از تحویل استخر می توانید آن را به سرعت راه اندازی کنید .  استخر پیش ساخته ایرتکس را می توانید به صورت دائمی و حتی در محیط های روباز استفاده کنید ، چرا که بدنه و پایه های این استخر از اجناس درجه یک ساخته شده اند به طوری که عوامل محیطی بر روی آن ها بی تاثیر است . بدنه این استخر از جنس بسیار عالی برزنت ساخته شده است ، پارچه برزنت بدنه استخر دارای الیاف شمعی و پی وی سی می باشد که موجب افزایش ضخامت محصول شده و همچنین آن را در برابر رطوبت ضد آب و در برابر نور آفتاب ضد اشعه کرده است ، بنابراین نور و گرمای آفتاب و سرما و باران و حتی برف نیز تاثیری بر کیفیت بدنه استخر نمی گذارد . برای خرید این محصول به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه کنید .

 نوع  مستطیلی 
 طول  3 متر 
 عرض  3 متر 
 ارتفاع  120 سانتی متر 
 جنس بدنه  pvc  برزنتی 
جنس پایه  آلومینیوم
 ضمانت  دو ساله 
  نردبان  دارد 
 کد محصول irtex 1033

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...