استخر پیش ساخته 2×2

ایرتکس | irtex

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
18,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

 استخر پیش ساخته 2×2 از نمونه استخر های پیش ساخته شرکت بسیار بزرگ و معتبر ایرتکس ، لبه های بادی با کیفیت تولید شده ، راه اندازی و نصب به سهولت

استخر پیش ساخته 2×2 از سری محصولات و استخر های آبی جدید و محبوبی هستند که به واسطه طراحی کاملی که دارند با نام استخر پیش ساخته شناخته می شوند ، بنابراین تنها نیاز است که این استخر ها را راه اندازی کرده و از آن استفاده کنید . استخر های پیش ساخته از نظر ابعادی نسبت به استخر های بادی بسیار بزرگ تر هستند . یکی دیگر از بهترین نوع استخر پیش ساخته پرتابل بوده و در سال 2020 توسط کارخانه بزرگ ایرتکس روانه بازار شده است . این استخر پیش ساخته امکان راه اندازی و جمع آوری ساده ای داشته و از وزن بدنه نسبتا مناسبی برخوردار می باشد . به همین دلیل می توانید به راحتی آن را در تمامی فضاهای باز و یا سرپوشیده برای تفریحات آبی خانواده آن را راه اندازی کنید . اطراف بدنه اصلی استخر پیش ساخته فریم های آن تعبیه شده که تمامی اطراف محصول را با حد فاصل مشخص پوشش می دهند . این فریم ها از جنس آلومینوم و کاملا سبک بوده و طول عمر و ماندگاری بالایی دارند . این فریم ها موقعیت محصول را بر روی سطح زمین تثبیت خواهند کرد . بر روی بدنه استخر پیش ساخته دریچه تخلیه آب تعبیه شده تا در زمان جمع آوری استخر مشکلی نداشته باشید . همچنین در هنگام راه اندازی از محکم بودن اتصالات و پایه ها به یکدیگر اطمینان حاصل فرمایید . با رعایت کردن توصیه های گفته شده می توانید سال های سال از این استخر استفاده کنید بدون اینکه مشکلی برای استخر پیش بیاید و یا جنس آن کهنه یا ضعیف شود برای خرید استخر پیش ساخته اصل می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه نمایید .

 نوع  مستطیلی
 طول  2 متر 
 عرض  2 متر 
 ارتفاع  130 سانتی متر 
 موارد استفاده  آب درمانی و ورزش در آب
 جنس بدنه  برزنت 
 جنس پایه ها آلومینیوم
 ضمانت  دو ساله
 کد محصول ایرتکس | irtex

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...