استخر پیش ساخته 130×3×7 ایرتکس

airtex 1014

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7%
32,400,000
30,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته 130×3×7 ایرتکس ارزان مناسب آب درمانی قابل استفاده در ویلا و باغ، دارای گارانتی دو ساله شرکت اینتکس, ارسال سریع به سراسر کشور

استخر پیش ساخته 130×3×7 ایرتکس از بزرگترین استخر های پیش ساخته جدید irtex با طراحی مستطیلی بوده که دارای کیفیت بالایی در برابر قیمت خود می باشد . این کالا به عنوان یکی از پر کاربرد ترین و پر فروش ترین استخر های پیش ساخته جدید محسوب شده زیرا نسبت به کیفیت و دوام خود از قیمت خوبی بهره می برد . محصولی که هم به صورت روکار و هم شکل توکار قابل نصب در هر محل مورد نظری خواهد بود .  اما این کالا از بدنه اصلی و فریم های نگهدارنده برخوردار بوده که در صورت نبود هر کدام ، نصب استخر مربوطه غیر ممکن خواهد شد . طراحی داخل بدنه استخر نیز حالت کاشی وار داشته تا هنگام جازی نمودن آب درون آن زیبایی خاصی را به بدنه داخلی این محصول ببخشد. روی بدنه اصلی نیز دو دریچه مخصوص آب تعبیه شده تا توسط آنها به راحتی استخر خود را از آب پر کرده و هر نوع پمپ تصفیه آب را به آن وصل کنید . جنس بدنه این کالا از نوع الیاف شمعی برزنتی بوده که از فریم های قوی برخوردار می باشد .

 این بدنه دارای روکشی از جنس پلاستیک PVC بوده تا علاوه بر افزایش ضخامت بدنه دوام آن را نیز بالا ببرد . بدنه ای که روکش قسمت داخلی آن نرم تر بوده به همین دلیل هنگام استفاده از استخر بدن مصرف کنندگان آسیب نخواهد دید . اما این نوع جنس بدنه در برابر ساییدگی و دمای مختلف آب مقاوم بوده و به دلیل داشت مقاومت بالا در برابر نور و گرمای آفتاب به راحتی درهر محل مورد نظری قابل راه اندازی و استفاده خواهد بود . از دیگر ویژگی های جنس بدنه این کالا انعطاف بالای آن بوده که باعث می شود تا استخر مورد نظر را در ابعاد و حجم کمتری جمع کرده و به راحتی توسط یک خودرو نیز حمل و جا به جا کنید . فریم های آن نیز از جنس آلومینیوم گالوانیزه ساخته شده و غیر از ضد زنگ بودن خود در شرایط جوی مختلف نیز مقاومت بالای خود را خواهد داشت. فریم هایی که با وجود داشتن وزن کم از تحمل فشار بالایی برخوردار می باشند . به علاوه اینکه این استخر با ضمانت توسط نمایندگی اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه و نصب خواهد بود .

 نوع مستطیلی
 طول  700 سانتی متر 
 عرض  300 سانتی متر
 ارتفاع 130 سانتی متر  
 جنس بدنه  برزنت با الیاف شمعی
 جنس پایه  آلومینیوم ضد آب
 پمپ تصفیه  دارد 
 ضمانت دوساله
 کد محصول  airtex 1014

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...