استخر پیش ساخته 107 × 457 جدید

intex 26734GN

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
18,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته  107 × 457 جدید ویلایی خانوادگی در مرکز فروش استخر پیش ساخته اینتکس با گارانتی محصول و ارسال رایگان به سراسر کشور، به همراه پمپ تصفیه آب برای نگهداری طولانی مدت

استخر پیش ساخته  107 × 457 جدید از نمونه استخر های پیش ساخته مناسب برای استفاده های مختلف می باشد که شرکت اینتکس آن را در ابعاد گفته شده در بخش توضیحات آورده است . این استخر پیش ساخته مناسب برای شنا و تفریحات آبی در کنار خانواده و دوستان می باشد که دارای لوازم و تجهیزات جانبی ضروری در کنار خود می باشد ، با وجود این تجهیزات ضروری دیگر نیازی به خرید لوازم دیگری نخواهد بود . قیمت استخر پیش ساخته در مقایسه با احداث استخر پیش ساخته ارزان تر بوده و مناسب برای کسانی است که قصد دارند هزینه کمی را برای داشتن یک استخر فول امکانات پرداخت کنند . ستخر پیش ساخته فریمی فوق به دلیل داشتن کیفیت مطلوب قابل استفاده برای بیشتر مصارف می باشد . حمل و جابجایی این محصول و امکان راه اندازی آن بر روی زمین سبب شده است تا اغلب خریداران این محصول را برای مصارف شخصی و تفریحی استفاده نمایند . اما شما می توانید از این محصول حتی برای کار هایی مانند کشاورزی و آبیاری مزارع و ... استفاده نمایید . همچنین این استخر کاملا مناسب برای پرورش ماهی و میگو می باشد که می توانید از آن بهره مند شده و حتی با خرید تعدادی از این استخر ها ، گونه های مختلفی از ماهی ها را پرورش دهید . برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن های فروشگاه اینتکس که در وبسایت درج شده است تماس بگیرید .

 نوع  گرد 
 قطر  457 سانتی متر 
 ارتفاع  107 سانتی متر 
 ظرفیت آب  14614 لیتر 
 جنس بدنه  برزنت 
 جنس پایه  آلومینیوم 
 پمپ  دارد 
 ضمانت  دوساله 
 کد محصول  intex 26734GN

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...