استخر پیش ساخته گرد 91 × 427 طرح حصیری

Summer Waves P2Q01436E

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
26,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته گرد 91 × 427 طرح حصیری جایگزین مناسب برای استخر های بتنی و استخر های فایبرگلاس با قیمت و ابعاد مناسب برای استفاده در ویلا و یا حیاط منازل

استخر پیش ساخته گرد 91 × 427 طرح حصیری محصولی با قابليت نصب بسيار سريع و آسان بدون نياز به خاکبرداری ، زير سازی ، عايق کاری و ساير هزينه های احداث استخر قابل استفاده با آب گرم و سرد بدنه بسيار مقاوم دارای زيرانداز مخصوص ، نردبان ، روکش استخر و پمپ تصفيه با توان بسيار بالا برای تصفيه آب استخر در چند ساعت ، ظرفیت بالای این استخر موجب شده تا این محصول نیاز به پمپ تصفیه آب داشته باشد ،  و این شرکت یک نوع پمپ تصفیه آب قدرتمند با فیلتر شنی در کنار محصول قرار داده است تا به راحتی بتوانید آب استخر خود را تصفیه کنید ، بدنه این محصول از جنس برزنت سه لایه ضخیم تشکیل شده است که از مقاومت بالایی در برابر ضربه و ساییدگی برخوردار می باشد به همین جهت این محصول در برابر شئ تیز آسیبی به آن وارد نخواهد شد از همین رو نمایندگی اینتکس این کالا را دو سال ضمانت کرده است . این محصول با توجه به وزن و حجمی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد . برای خرید این محصول با کیفیت شما می توانید به تنها نمایندگی فروش استخر پیش ساخته در ایران ، فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید و یک خرید مطمئن را با ما تجربه نمایید . ظرفیت بالای این استخر از آن جا نیاز مبرمی به پمپ تصفیه آب دارد ،  شما عزیزان از این محصول حتی می توانید برای پرورش ماهی و نیز امور کشاورزی استفاده کنید . شما می توانید این محصول را با بهترین کیفیت و بهترین قیمت از نمایندگی اینتکس خریداری کنید .

 نوع  گرد 
 قطر  427 سانتی متر 
 ارتفاع  91 سانتی متر 
 ظرفیت آب 10410 سانتی متر 
 جنس بدنه  PVC برزنتی طرحدار
 جنس پایه  آلومینیوم 
 پمپ دارد 
 ضمانت  دوساله 
 کد محصول Summer Waves P2Q01436E

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...