استخر پیش ساخته گرد 2018 بست وی

bestway 56641

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7%
16,200,000
15,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته گرد 2018 بست وی از نمونه استخر های آماده شرکتی است که می توان آن را در کمتر از 1 ساعت راه اندازی کرد ، این استخر پیش ساخته دارای یک پمپ تصفیه آب فیلتری است که می توانید از آن برای تصفیه هر چه بهتر استفاده کنید . از این محصول علاوه بر تفریحات آبی خانگی می توانید برای پرورش آب نیز استفاده کنید .

استخر پیش ساخته گرد 2018 بست وی نمونه جدیدی از استخر های پیش ساخته فریمی کمپانی bestway می باشد که از کیفیت عالی برخوردار است ، این محصول دارای پایه هایی از جنس آلومینیوم می باشد به همین دلیل از استحکام بالایی برخوردار است ، وظیفه این پایه ها سرپا نگه داشتن بدنه برزنتی محصول است ، همانطور که گفت شده بدنه این محصول از pvc برزنتی با الیاف شمعی ساخته شده است و می تواند به خوبی وزن بالای آب استخر که ظرفیتی معادل 13030 لیتر دارد را تحمل کند ، جنس برزنتی بدنه و آلومینیومی پایه ها کاملا ضد آب هستند و در برخورد با آب پوسیده نمی شوند به همین دلیل نیز عمر بسیار زیادی دارند .شرکت بست وی در کنار این استخر پیش ساخته پمپ تصفیه آبی را از نوع فیلتری با قدرت 3028 لیتر قرار داده است تا در صورت آلوده شدن و کثیف شدن آب استخر بتوانید تمامی حجم 13030 لیتری استخر را ظرف مدت چند ساعت تصفیه کند . به دلیل استحکام بدنه و پایه های این استخر شما عزیزان می توانید حتی از این محصول برای پرورش ماهی و نیز مصارف صنعتی استفاده کنید . فروشگاه مرکزی اینتکس این محصول را به همراه درپوش ، زیرانداز ، نردبان و دی وی دی آموزشی با قیمت ارزان به فروش می رساند .

نوعگرد
ظرفیت آب13030 لیتر
قطر427 سانتی متر
ارتفاع107 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس بدنهPVC برزنتی و الیاف شمعی
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری 3028 لیتر
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هاپایه های آلومینیومی مستحکم
دارای دریچه تخلیه آب
قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
قابلیت راه اندازی توکار
مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف
قابلیت نصب لوازم جانبی
اقلام همراهنردبان ، DVD آموزشی ، درپوش ، زیرانداز

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...