استخر پیش ساخته گرد 107 × 427 با پمپ 12 ولت

intex 26310GN

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
24,900,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته گرد 107 × 427 با پمپ 12 ولت با ظرفیت بسیار بالا و پمپ قدرتمند 12 ولتی از فروشگاه مرکزی اینتکس ، با قیمت مناسب .

استخر پیش ساخته گرد 107 × 427 با پمپ 12 ولت با قیمت مناسب و با کیفیت بی نظیر یکی از تولید های عالی و پر طرفدار شرکت اینتکس است که نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان طرفداران زیاد و به خصوصی دارد . این استخر که از فرم مستطیلی شکل است برای تمام اعضای خانواده شما آماده میزبانی از شما به یک تفریح حسابی و دلنشین است . جنس بدنه این محصول استثنایی از PVC برزنتی با الیاف شمعی بوده و همانطور که در بالا اشاره شد از کیفیتی عالی بهره مند می باشد . این استخر در برابر گرما و تابش خورشید و سرمای زمستان ، همچنین تحمل و فشار وزن هنگام بازی و شنا مقاوم بوده و فریم های آن از جنس آلومینیوم است پس خیالتان از هر نظر آسوده باشد که این امر سبب می شود از آن در تمامی شرایط آب و هوایی استفاده کنید . قابل ذکر است این استخر همراه با خود یک پمپ تصفیه آب و یک نردبان را دارا است و در این کالا دو دریچه و محفظه برای تخلیه آب تعبیه شده تا بعد از تفریحی دلنشین ، آب را از استخر به راحتی خالی کنید . پس اگر میخواهید این محصول ارزشمند را سفارش دهید همین الان از فروشگاه اینتکس اقدام نمایید . پمپ تصفیه آن بسیار قوی بوده و در مدت زمان کمی می توانید آب استخر را تصفیه کند ، راه اندازی این محصول بسیار آسان بوده  و در مدت زمان کمی قابل استفاده می باشد .  برای خرید این محصول می توانید آن را از طریق فروشگاه اینتکس سفارش داده و یا به صورت حضوری تهیه کنید . 

 نوع  گرد 
 قطر  427 سانتی متر 
 ارتفاع  107 سانتی متر 
 ظرفیت آب  12706 لیتر 
 جنس بدنه  برزنت 
 جنس پایه  آلومینیوم 
 پمپ   دارد 
ضمانت  دوساله
 کد محصول  intex 26310GN

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...