استخر پیش ساخته گرد بست وی خانوادگی

bestway 56600

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
17,900,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته گرد بست وی خانوادگی با قیمت ارزان، دارای گارانتی دو ساله، ارسال به سراسر کشور، نصب راحت در مدت زمان کوتاه، مناسب پرورش ماهی و آب درمانی

استخر پیش ساخته گرد بست وی خانوادگی یکی از جدید ترین استخر های پیش ساخته گرد این شرکت بوده که دارای پمپ تصفیه می باشد . استخری که دارای کیفیت بسیار بالایی بوده که در میان استخر های هم نوع خود دارای کوچکترین ابعاد و ظرفیت آب می باشد .  استخری که می تواند دارای کاربرد های مختلفی از جمله تفریحات آبی و استفاده در صنعت پرورش ماهی داشته باشد طراحی این استخر پیش ساخته به صورت گرد بوده که از دو قسمت فریم ها و بدنه اصلی بهره می برند . بدنه ای که از لحاظ ساختاری تفاوتی با دیگر مدل های استخر های پیش ساخته نداشته و تنها شکل ظاهری آنها به صورت گرد می باشد . این محصول دارای دو دریچه مخصوص آب بوده که توسط آنها می توان به راحتی استخر مربوطه را از آب پر کرد . علاوه بر این هر نوع پمپ تصفیه آب را می توان به این استخر وصل کرد . فریم های این کالا نیز کمی با استخر های مستطیلی تفاوت داشته اما هم برای قسمت بیرونی و هم برای لبه های بدنه از فریم ها استفاده می شود . همانند بسیاری دیگر از استخر های پیش ساخته از طراحی کاشی وار برای قسمت داخل بدنه استفاده شده تا هنگام جاری نمودن آب درون آن شکل زیبایی را به خود ببیند . جنس بدنه استخر گرد از نوع الیاف شمعی برزنتی با ضخامت بالا بوده که از روکش پلاستیک PVC برای آن استفاده شده است . روکش PVC در قسمت داخلی رویه نرم تری داشته تا در صورت برخورد بدن مصرف کننده به استخر آسیبی وارد نشود . این بدنه مقاومت بالایی را در برابر دمای مختلف آب ، ساییدگی و همچنین استفاده در فضای باز داشته به همین دلیل با خیالی آسوده می توان از این کالا در هر مکان مورد نظری استفاده نمود . انعطاف بالای بدنه این محصول سبب شده تا به راحتی این کالا را در حجم و ابعاد بسیار کم تری جمع نمود . اما فریم های این استخر نیز از نوع آلومینیوم گالوانیزه بوده که در برابر شرایط جوی مختلف و همچنین برخورد آب مقاوم خواهد بود. این فریم ها با وجود مقاومت بالا دارای وزن مناسبی می باشند . گفتنی است که جنس کف استخر نیز همانند سایر قسمت های بدنه می باشد اما بهتر است در زمان راه اندازی از زیرانداز مخصوص خود استفاده کرد . این محصول توسط نمایندگی اینتکس به تمامی نقاط ایران با ضمانت عرضه و نصب می شود . 

 نوع  گرد 
 قطر  427 سانتی متر 
 ارتفاع  84 سانتی متر 
 ظرفیت آب  10220 لیتر 
 جنس بدنه  برزنت 
 جنس پایه  آلومینیوم 
 پمپ  دارد 
 ضمانت  دوساله 
 کد محصول  bestway 56600

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...