استخر پیش ساخته گرد بست وی با پمپ تصفیه

bestway 56418

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته گرد بست وی با پمپ تصفیه 220 ولت فیلتری محصولی پر کاربرد برای استفاده در باغ و ویلا و محیط های خانگی جهت آب تنی و همچنین ذخیره آب کشاورزی برای آبیاری با فضای بزرگ داخلی به قطر 366 سانتی متر و حجم آب 9150 لیتر با دریچه تخلیه قابل اتصال به شیلنگ جهت آبیاری درختان و وزن سبک 37 کیلو گرمی به نسبت سایر استخرهای پیش ساخته

استخر پیش ساخته گرد بست وی با پمپ تصفیه 220 ولت فیلتری استخری با سایز متوسط برای استفادهای مختلف می باشد . این استخر پیش ساخته در نمونه سال جدید به صورت تک رنگ عرضه شده است و دارای رنگ سفید با پایه های طوسی رنگ می باشد که می توانید از آن برای شنا در فصل تابستان استفاده کنید و از داشتن استخر شخصی در محیط دلخواه خود لذت ببرید . استخر پیش ساخته این بخش دارای قطر 366 سانتی متر و ارتفاع یک متر می باشد که بهتر است ظرفیت نود درصدی آن را با آب پر کنید تا بهترین عملکرد را از آن مشاهده کنید . این استخر دارای ظرفیت آب 9150 لیتر می باشد که به همراه پمپ تصفیه سایز متوسطی که دارد می تواند پاکیزگی استاندارد آب را برای شما به وجود بیاورد . این استخر دارای دو دریچه می باشد که برای اتصال پمپ تصفیه به کار گرفته می شوند و برای تخلیه آب نیز می توانید شیلنگ را به یکی از آن ها متصل کرده و جهت آبیاری در باغ خود از آن استفاده کنید . جنس بدنه این استخر بست وی از پی وی سی برزنتی می باشد و در ساخت پایه ها از استیل ضد زنگ کمک گرفته شده است تا به خوبی بتواند بدنه را استوار نگه دارد . سفارش این استخر پیش ساخته از نمایندگی اینتکس سنتر همین حالا امکان پذیر می باشد و می توانید آن را با قیمت ارزان خریداری کنید .

 نوع  گرد 
 قطر  366 سانتی متر 
 ارتفاع  100 سانتی متر 
 ظرفیت آب  9150 لیتر 
 جنس بدنه  پی وی سی برزنتی 
 جنس پایه  استیل ضد زنگ
 پمپ  دارد 
 ضمانت  ---
 کد محصول bestway 56418

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...