استخر پیش ساخته گرد بست وی با قطر 366

bestway 56420

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3%
19,600,000
19,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته گرد بست وی با قطر 366 به همراه تجهیزات کامل نصب و راه اندازی و استفاده نظیر پمپ تصفیه آب 220 ولتی فیلتری و نردبان آلومینیومی ضد زنگ و درپوش برزنتی به ابعاد دهانه استخر برای جلوگیری از ورود آلودگی به آب با بدنه برزنتی سه لایه مقاوم در برابر فشار و ضربه و سوراخ شدگی و همچنین خدمات پس از فروش حرفه ای

استخر پیش ساخته گرد بست وی با قطر 366 و ارتفاع 122 سانتی متر از بزرگ ترین استخرهای آماده گرد می باشد که می تواند در ویلا و پشت بام خانه های مستحکم مورد استفاده قرار بگیرد . این استخر آماده بست وی قابل نصب در مدت زمان دو ساعت می باشد و در همین مدت زمان نیز در صورت عدم استفاده جمع می شود . یکی از مزیت های این پکیج استخر پیش ساخته را می توان وجود لوازم جانبی کامل به همراه آن دانست . به همراه این استخر و درون باکس بسته بندی آن یک عدد پمپ تصفیه 220 ولتی وجود دارد ، پمپ تصفیه ای که مطابق با حجم آب این استخر در نظر گرفته شده است و شفافیت بالای آب را به وجود می آورد . علاوه بر پمپ تصفیه ، یک عدد نردبان آلومینیومی ضد زنگ و همچنین درپوش برزنتی نیز وجود دارد که همه این تجهیزات ساخت برند بست وی می باشد و کیفیت بسیار بالایی دارد . حجم آبی که درون این استخر جای می گیرد 10250 لیتر است که توسط دریچه تخلیه ای که در بدنه وجود دارد خالی می شود . دو دریچه در بدنه وجود دارد که از آن طریق علاوه بر تخلیه آب می توانید در جهت اتصال پمپ تصفیه به استخر نیز استفاده کنید . وزن این محصول به همراه لوازم جانبی که دارد 49.3 کیلو گرم می باشد و برای خرید آن از نمایندگی فروش اینتکس سنتر می توانید همین حالا اقدام نمایید .

 نوع  گرد 
 قطر  366 سانتی متر 
 ارتفاع  122 سانتی متر 
 ظرفیت آب  10250 لیتر 
 جنس بدنه  پی وی سی برزنتی 
 جنس پایه  استیل ضد زنگ
 پمپ  دارد 
 ضمانت  ---
 کد محصول bestway 56420

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...