استخر پیش ساخته گرد بست وی با قطر 360

bestway 56377

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6%
26,900,000
25,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته گرد بست وی با قطر 360 با قیمت ارزان و مناسب خرید حضوری ، تلفنی و اینترنتی استخر های پیش ساخته بزرگ و گرد بست وی از نمایندگی اینتکس .

استخر پیش ساخته گرد بست وی با قطر 360 از محصولات فوق العاده جذاب این شرکت می باشد که کیفیت بسیار بالایی دارد . این محصول به خاطر داشتن بدنه انعطاف پذیر و مقاومی که دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته است . از این محصول می توان به عنوان استخر پرورش ماهی هم استفاده کرد که جزو مزایای ان به حساب می آید .  شکل ظاهری این محصول به صورت گرد می باشد. بدنه این محصول به صورت کاملا ساده و شکیل طراحی شده است به گونه ای که رنگ آن بین سفید و خاکستری بوده و بسیار به چشم می آید. بر روی بدنه این محصول و در مرکز آن قسمتی مستطیلی شکل و سفید رنگ تعبیه شده است که درون آن نام تجاری شرکت سازنده یعنی بست وی با حروف لاتین و به صورت نقره ای نوشته شده است که نشان از اصالت این محصول دارد . در دو طرف این محصول نیز خطی طولی کشیده شده است که این محصول را از وسط به دو بخش تقسیم کرده است.زیر این محصول نیز لایه ای آبی رنگ وجود دارد که هم رنگ کف این استخر می باشد . این لایه بر روی بالا ترین بخش این استخر هم وجود دارد . علاوه بر این ها بدنه و بخش های داخلی این محصول نیز آبی رنگ بوده که باعث شده تا محصولی دو رنگ و جذاب را شاهد باشیم . بر روی این محصول پمپ تصفیه ای وجود دارد که با استفاده از دو شلنگ به بدنه متصل شده اند . علاوه بر این ها در ناحیه کناری این محصول نردبانی تعبیه شده است که عبور و مرور به داخل این استخر را راحت کرده است . تمامی این موارد باعث شده تا محصولی فوق العاده را از نظر طراحی شاهد باشیم . شما می توانید برای تهیه این محصول به صورت حضوری و یا اینترنتی و از طریق فروشگاه اینتکس اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب دریافت نمایید .

 نوع  گرد 
 قطر  360 سانتی متر 
 ارتفاع  90 سانتی متر 
 ظرفیت آب  8648 لیتر 
 جنس بدنه  برزنت 
 جنس پایه  آلومینیوم 
 پمپ  دارد 
 ضمانت  دوساله 
 کد محصول  bestway 56377

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...