استخر پیش ساخته گرد اینتکس کد intex 28322NP

intex 28322NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4%
29,400,000
28,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی استخر پیش ساخته گرد اینتکس کد intex 28322NP با ظرفیت بسیار بالا و پمپ قدرتمند 220 ولتی از فروشگاه مرکزی اینتکس ، با قیمت مناسب .

استخر پیش ساخته گرد اینتکس که در ابعاد ( قطر : 488 سانتی متر و ارتفاع : 122 سانتی متر ) تولید شده است ، از جمله استخر های پیش ساخته پر فروش این کمپانی می باشد که با کد intex 28322NP در سراسر دنیا به فروش می رسد ، این استخر پیش ساخته همانطور که از نام و تصویر محصول پیداست به صورت گرد طراحی شده است و ظرفیتی معادل با 19156 لیتر دارد ، بدین ترتیب نیز می توان به حجم آب بسیار بالای آن پی برد ، به همین دلیل نیز شرکت اینتکس یک پمپ تصفیه کن آب قوی را در کنار محصول قرار داده است تا خریداران گرامی بتوانند پس از استفاده مداوم از استخر و با کثیف شدن و کدر شدن آب داخل آن بتوانند ، آب آلوده و کثیف شده استخر را بدون اینکه آن را تعویض کنند در کمترین زمان همان آب را تصفیه کرده و با صرفه جویی در وقت ، آب و هزینه استخری بسیار ایده آل را داشته باشند . این محصول که در فروشگاه اینتکس با قیمت بسیار مناسب به فروش می رسد از رویه فایبرگلاسی و بدنه آلومینیومی ساخته شده است به همین دلیل نیز یکی از بهترین و مقاوم ترین استخر های پیش ساخته کمپانی اینتکس می باشد به طوریکه با خیال راحت می توانید این محصول را حتی جایگزین استخر های پتنی ، سیمانی و چوبی بکنید .

نوعگرد
ظرفیت آب19156 لیتر
قطر488 سانتی متر
ارتفاع122 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس رویهفایبرگلاس
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری 
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هادارای لایه فایبر گلاس اضافی
پایه های آلومینیومی مستحکم
جایگزین استخر های بتنی و چوبی
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهبسته آموزشی ، نردبان ، درپوش ، زیرانداز

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...