استخر پیش ساخته کوچک با ارتفاع زیاد

irtex 1030

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
16,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته کوچک با ارتفاع زیاد ارزان قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس، ضمانت دو ساله، ارسال سریع به سراسر کشور، قابل استفاده در منزل و ویلا

استخر پیش ساختهکوچک با ارتفاع زیاد از سری استخر های پیش ساخته مستطیلی فریمی شرکت ایرتکس بوده که برای سنین بزرگسال ساخته و طراحی شده است . این کالا از مقرون به صرفه ترین استخر های پیش ساخته بوده که نسبت به کیفیت و نوع طراحی خود می تواند از کاربرد های بسیار بالایی از جمله برای تفریحات آبی داشته باشد . طراحی بدنه این استخر به صورت مستطیلی بوده که از دو قسمت اصلی یعنی بدنه و پایه های نگهدارنده برخوردار می باشد . این محصول دارای کیفیت و استاندارد خاصی در ساخت و تولید خود بوده است ، اما روی بدنه این استخر دریچه مخصوص آب تعبیه شده که توسط آنها می توان هر نوع پمپ تصفیه آبی را به استخر نصب نمود . طراحی داخل بدنه نیز به رنگ آبی بوده که جلوه زیبایی به این استخر داده است . سادگی در نصب نیز از دیگر ویژگی های طراحی و ساخت این نوع استخر های پیش ساخته می باشد . جنس بدنه این محصول از جنس برزنتی با PVC بوده که از ضخامت قابل قبولی برای مقاومت بیشتر در برابر عوامل بیرونی برخوردار می باشد . بدنه ای که با وجود داشتن ضخامت بالا از انطعاف بسیار مناسبی نیز برای جمع شدن استخر در حجم و اندازه های کوچکتر برخوردار می باشد . این قابلیت موجب می شود تا امکان حمل و راه اندازی در هر مکانی را بیش از پیش آسوده تر کند . اما این  محصول با توجه به اینکه در برابر دمای مختلف آب و همچنین نور و گرمای آفتاب مقاوم است به همین دلیل با خیالی آسوده می توان در فضای باز استفاده نمود . همچنین فریم های این محصول نیز از جنس آلومینیوم گالوانیزه بوده تا مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی داشته و بر خلاف داشتن وزن کم از تحمل وزن بالایی برخوردار باشد . فروشگاه اینتکس نیز این محصول را با مناسب ترین قیمت در اختیار شما خریداران قرار داده است . 

 نوع  مستطیلی 
 طول  300 سانتی متر 
 عرض  200 سانتی متر 
 ارتفاع  130 سانتی متر 
  قابل استفاده  ویلا ها
 جنس بدنه  برزنت
 جنس پایه ها  آلومینیومی
 ضمانت  دو ساله 
 کد محصول  irtex 1030

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...