استخر پیش ساخته پرورش ماهی با قطر 427 سانتی متر

bestway 56422

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
18,900,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته پرورش ماهی با قطر 427 سانتی متر از بهترین و پر فروش ترین محصولات فروشگاه مرکزی اینتکس .

استخر پیش ساخته پرورش ماهی با قطر 427 سانتی متر از نمونه استخر های پیش ساخته با امکانات کامل است که شرکتبست وی آن را برای انواع مصارف شخصی و یا صنعتی طراحی کرده است که به دلیل نوع طراحی بسیار خوب و همچنین استفاده بی دردسر و راحت از آن سبب شده است تا بیشتر از این استخر پیش ساخته برای مصارف شخصی و خانگی استفاده شود . ابعاد بزرگ این استخر پیش ساخته به شما اجازه خواهد داد تا در آن شنا کرده و به تفریحات آبی در کنار دوستان و خانواده بپردازید . بست وی از محبوب ترین تولید کنندگان استخر های پیش ساخته در جهان است که دلیل آن نیز کیفیت بالا و دوام بسیار خوب محصولات این برند است . و اما دوام یک استخر به جنس آن و نوع طراحی محصول مرتبط است که بست وی سعی کرده است تا با استفاده از بهترین اجناس ، استخر پیش ساخته خود را تولید کند . برای ساخت این استخر پیش ساخته از برزنت و آلومینیوم استفاده شده است . از برزنت برای ساخت بدنه استخر استفاده شده است زیرا این پارچه کاملا ضد آب و عایق در برابر رطوبت است که در کنار آن دوام بسیار بالایی داشته و می تواند به بهترین شکل در برابر فشار و وزن آب مقاوم باشد . برزنت طول عمر بالایی دارد و عوامل محیطی همچون سرما یا گرما ، رطوبت و نور آفتاب نیز به آن آسیبی وارد نمی کند . فریم این استخر پیش ساخته نیز از آلومینیوم می باشد که به دلیل سبک بودن فلز آلومینیوم از آن برای ساخت محصول استفاده کرده است . آلومینیوم در برابر زنگ زدگی نیز بسیار بهتر از آهن است و رنگ ثابتی دارد . برای سفارش می توانید این محصول را از طریق فروشگاه اینتکس خریداری نمایید .

 نوع  گرد 
 قطر  427 سانتی متر 
 ارتفاع 100  سانتی متر 
 وزن 55 کیلوگرم 
 ظرفیت آب  12110 لیتر 
 جنس بدنه  برزنتی 
 جنس پایه  آلومینیوم
 ضمانت  دوساله 
 کد محصول  bestway 56422

استخر پیش ساخته بست وی گرد با توجه به ابعادی که دارد می توان علاوه بر مصارف تفریحی در جهت پرورش ماهی نیز از آن استفاده کرد . استخرهای پیش ساخته به طور کلی دارای مصارف صنعتی نیز می باشند و با توجه به بدنه با کیفیتی که در ساخت آن ها استفاده شده است می تواند واکنش های خوبی را در شرایط محیطی و استفاده ای متفاوت از خود نشان دهد . این استخر پیش ساخته بست وی ساخته شده از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه می باشد که استحکام بالای بدنه و ستون های نگهدارنده در آن در سطح بالایی می باشد . این استخر بست وی از بدنه ای آبی رنگ بهره می برد که درون آن از طرح کاشی کاری شده استفاده شده است و بر روی دیواره بیرونی لوگوی برند بست وی شده است .

بر روی دیواره های این استخر پیش ساخته از دو دریچه برای اتصال پمپ تصفیه آب کمک گرفته شده است که یکی از آن ها نقش ورودی و دیگر نقش خروجی را ایفا می کند . به همراه این محصول یک عدد پمپ تصفیه آب فیلتری وجود دارد که در سایز متوسط است و حجم آب داخلی استخر را می تواند در مدت یک روز چندین بار تصفیه نماید . حجم آب داخلی این استخر دوازه هزار لیتر می باشد که تصفیه آن توسط پمپ فیلتری برند بست وی امکان پذیر است و به راحتی با سایز متوسط پمپ می توانید پاکیزگی استاندارد آب را مشاهده کنید . اما برای خالی کردن آب داخلی این استخر به مشکلی بر نخواهید خورد زیرا در بخش پایینی بدنه یک عدد دریچه وجود دارد که قابلیت اتصال شیلنگ را دارد و می توانید از آب داخلی در جهت آبیاری درختان درون باغ و ویلای خود استفاده کنید .

وزن این استخر 55 کیلو گرم می باشد و هنگامی که درون بسته بندی قرار می گیرد کاملا جمع و جور است و با استفاده از ماشین سواری به راحتی می توانید آن را جا به جا و به محل مورد نظر خود حمل نمایید . از مزیت های مهم استخرهای پیش ساخته می توان به همین قابلیت جا به جایی ساده و را اندازی در مدت زمان یک الی دو ساعته اشاره داشت که بسیار ایده آل می باشد . علاوه بر پمپ تصفیه آب ، یک عدد نردبان نیز به همراه این استخر وجود دارد که هم ارتفاع با بدنه استخر است . جنس این نردبان از نوع آلومینیوم ضد زنگ می باشد که بر روی آن پوششی قرار داده شده است و در زیر نور آفتاب نیز استحکام بسیار بالایی دارد .

این استخر پیش ساخته دارای دیواره هایی از جنس برزنتی دو لایه می باشد که در بخش هایی از آن همانند کف استخر از برزنت سه لایه برای مقاومت بیشتر استفاده شده است . بر روی این دیواره ها از الیاف شمعی استفاده شده است تا در برابر نور خورشید و همچنین رطوبت این استخر را ایمن نگه دارد و بتوانید از فضای باز نیز از آن بهره مند شوید . این دیواره ها به کمک ستون های آلومینیومی بر روی زمین نگهداری می شوند که در فاصله کوتاهی از هم قرار گرفته و استخر را به همراه حجم آب داخلی آن به راحتی استوار نگه می دارند .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...