استخر پیش ساخته پرورش ماهی اینتکس

intex-35124

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
34%
43,900,000
29,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته پرورش ماهی اینتکس مناسب آب درمانی و پرورش ماهی قابل استفاده در ویلا و باغ، دارای گارانتی دو ساله شرکت اینتکس, ارسال سریع به سراسر کشور

استخر پیش ساخته پرورش ماهی اینتکس که برای تفریح بسیار رواج پیدا کرده است و بسیاری از افراد برای استفاده های روزمره خود از استخر استفاده می کنند . در این زمینه استخر های پیش ساخته نیز موجود هستند که می توان از آن ها برای این کار نیز استفاده نمود . دارای کیفیت بالایی بوده و طراحی گرد این محصول سبب این شده است تا این محصول به یکی از استخر های پیش ساخته پرطرفدار این شرکت تبدیل شود . در اطراف این استخر پیش ساخته میله هایی را مشاهده می کنید که علاوه بر استحکام به زیبایی محصول نیز افزوده است و این استخر پیش ساخته را به یک محصول زیبا تبدیل نموده است . از ویژگی این استخر های پیش ساخته نسبت به استخر های بتنی می توان به لوازم و اقلام اضافه همراه این محصول اشاره نمود که این اقلام عبارتند از پمپ تصفیه شنی که به کمک این پمپ می توان به راحتی آب استخر را تصفیه نمود و نیاز به تعویض آب استخر نخواهید داشت . نردبان مخصوص همراه این محصول نیز به شما کمک می کند تا بتوانید به راحتی به داخل استخر رفته و از آن نیز خارج شوید . همچنین زیرانداز همراه محصول نیز به شما کمک می کند تا استخر مقاوم تری داشته باشید و کف استخر دچار مشکل نشود . درپوش همراه محصول را نیز می توانید در مواقعی که از استخر استفاده نمی کنید بر روی استخر قرار دهید تا حشرات و برگ درختان و یا اشیاء اضافی به داخل استخر وارد نشوند .فروشگاه اینتکس این محصول را به همراه درپوش ، زیرانداز ، نردبان و دی وی دی آموزشی با قیمت ارزان به فروش می رساند .

 نوع  گرد 
 قطر  427 سانتی متر 
 ارتفاع  107 سانتی متر 
 ظرفیت آب  12706 لیتر 
 جنس بدنه  برزنت 
 جنس پایه  آلومینیوم 
 پمپ  دارد 
 ضمانت  دوساله 
 کد محصول  intex-35124

استخر پیش ساخته علاوه بر استفاده های تفریحی که دارند در مواقعی برای صنعت نیز مورد استفاده قرار می گیرند که از جمله صنعت پرورش ماهی می توان یکی از پرکاربرد ترین صنعت ها برای استخرهای پیش ساخته به شمار بیاید . این استخر پیش ساخته همانطور که از اسم آن پیداست قابلیت پرورش ماهی را به راحتی به وجود می آورد و این موضوع بخاطر بدنه مقاوم آن می باشد . بدنه استفاده شده در ساخت این استخر پیش ساخته به راحتی می تواند در برابر دمای آب گرم و همچنین سرد دوام بیاورد و هیچ گونه خللی در عملکرد آن دیده نمی شود به همین خاطر استخر پیش ساخته گرد اینتکس مناسب برای پرورش انواع ماهی می باشد .

همانطور که گفتیم این استخر پیش ساخته دارای بدنه با کیفیت است و به همین دلیل قابلیت پرورش ماهی را دارد اما باید به سراغ این برویم که جنس بدنه این محصول از چه موادی ساخته شده است . برای ساخت دیواره های نگهدارنده این استخر از لایه های برزنتی سه لایه استفاده شده است . این لایه ها به خوبی فشار آب داخلی استخر را در حجم های بزرگ نیز مهار می کنند و در این خصوص کارایی بالایی دارند . اما بر روی لایه بیرونی این استخر از الیاف شمعی استفاده شده است که نرمی خاصی به بدنه استخر داده است و علاوه بر آن این محصول را در برابر نور خورشید و همچنین اشعه فرابنفش به خوبی محافظت می کند . 

این استخر پیش ساخته علاوه بر نصب به صورت روکار و توکار ، قابلیت استفاده در محیط های باز و سرپوشیده را دارد و برای استفاده از آن محدودیتی نخواهید داشت . بدنه این استخر در رنگ های مختلف و زیبا وجود دارد که بسته به انتخاب خود می توانید آن را تهیه کنید ، از رنگ های روشن گرفته تا تیره که برای استفاده در باغ و خانه مناسب هستند . اما نکته اصلی این استخر پیش ساخته میله های نگهدارنده آن می باشند ، در بدنه این محصول در فاصله های بسیار نزدیک به هم از میله های نگهدارنده آلومینیومی استفاده شده است که از نوع زد زنگ می باشد و پوسیدگی در آن معنایی ندارد . این میله ها علاوه بر اینکه در بخش های بالایی و وسطی استخر به بدنه برزنتی متصل هستند ، در بخش پایینی نیز به خوبی در زمین قرار می گیرند تا به صورت بسیار محکم بدنه استخر را مهار نمایند و در موقع استفاده هیچ گونه لغزشی دیده نشود .

در کنار این استخر پیش ساخته و درون بسته بندی آن یک عدد پمپ تصفیه فیلتری یا شنی بسته به مدلی که استخر دارد ، قرار داده می شود که حجم آب داخلی استخر را به خوبی تصفیه می کند . این تصفیه در روز چندین بار اتفاق می افتد تا کیفیت آب مطلوبی را داشته باشید . علاوه بر پمپ تصفیه ، یک عدد نردبان آلومینیومی نیز وجود دارد که به ارتفاع استخر است و برای استفاده از استخر به آن نیاز پیدا می کنید . درپوش و زیرانداز نیز از دیگر اقلام این استخر پیش ساخته اینتکس است که آن را به محصولی تکمیل شده و بدون نیاز به لوازم جانبی تبدیل می کند .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...