استخر پیش ساخته پایه دار کامپوزیت

استخر پیش ساخته پایه دار کامپوزیت

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته پایه دار کامپوزیت یک نسل جدی از استخر پیش ساخته با جنس بدنه باکیفیت و طول عمر بالا بوده که ساختاری پرتابل داشته و از طریق فروشگاه اینتکس عرضه می شود.

استخر پیش ساخته پایه دار کامپوزیت محصولی جدید و با کیفیت بوده که توسط شرکت اینتکس در سال جدید برای مصارف تفریحی . صنعتی و کشاورزی طراحی و به بازار عرضه شده است. به دلیل مرغوبیت محصول و ارگونومی استاندارد بدنه ان شما می توانید برای پرورش ماهی نیز از ان بهره برداری نمایید. این محصول دارای یک عدد پمپ تصفیه اب فیلتری و نردبان و یک پکیج کامل راهنمایی راه اندازی محصول می باشد. جنس بدنه محصول از نوع کامپوزیت تولید شده است. این بدنه در برابر رشد حشرات و قارچ ها مقاوم بوده و با استفاده از پمپ تصفیه اب محصول می توانید در مصرف اب صرفه جویی نمایید. زیرا تعداد دفعات تعویض اب داخلی استخر به شدت کاهش می یابد. این جنس بدنه یک عایق حرارتی بوده و در برابر فشار تغییرات شرایط اب و هوا کاملا مقاوم است. پایه های محصول از جنس الومینیوم گالوانیزه تولید شده که کاملا ضد زنگ بوده و در مقابل وزن کم خود دارای توان تحمل وزن بسیار بالایی می باشد. این محصول کاملا پرتابل طراحی شده و قابلیت حمل و جمع اوری دارد. توجه داشته باشید این محصول قابل نصب بر روی سطح زمین و یا داخل زمین را دارا می باشد. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را با قیمتی مناسب خریداری نمایید.

نوعبیضی
ظرفیت آب10949 لیتر
طول488 سانتی متر
عرض305 سانتی متر
ارتفاع107 سانتی متر
جنس بدنهکامپوزیت
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری 3028 لیتری
درپوش
زیرانداز
سایر ویژگی هامناسب تفریحاتی و صنعتی
دارای دریچه خروجی آب
قابلیت نصب انواع پمپ تصفیه
قابلیت نصب لوازم جانبی روی بدنه
نصب و حمل آسان با ضمانت
اقلام همراهپکیج راهنما ، پمپ تصفیه ، نردبان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...