استخر پیش ساخته ویلایی کوچک

bestway 56431

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته ویلایی کوچک مناسب باغ و ویلا با طراحی روز، ارسال رایگان و سریع به سراسر کشور، دارای گارانتی دو ساله، مناسب باغ، ویلا و پارکینگ

استخر پیش ساخته ویلایی کوچک یکی از پرکاربردترین نوع استخرهای تبدیل شده اند و به خوبی توانسته است با توجه به مزایایی که نسبت به استخر های بتنی دارند جای خود را در میان مصرف کنندگان استخر ها باز کنند .این استخر پیش ساخته توسط برند محبوب و مطرح اینتکس تولید شده است و از ابعاد کوچکی برخوردار می باشد و مناسب برای استفاده به عنوان استخر کودکان و نوجوانان و یا همچنین استخر هایی برای استفاده در حیاط های کوچک خانگی می باشد . خرید استخر پیش ساخته می تواند بسیار مقرون به صرفه تر ساخت و احداث استخر های بتنی باشد چه از نظر هزینه و چه از نظر دردسرهایی که به هنگام احداث استخر ایجاد می شود . این استخر پیش ساخته با توجه به ساختار دایره ای و ابعاد نسبتا کوچکی که دارد مناسب برای آب تنی کودکان و نوجوانان می باشد . همچنین جنس بدنه این محصول مقاوم در برابر تابش نور آفتاب می باشد و از این رو قابلیت استفاده در محیط های خارجی همراه با آب و هوای متنوع را دارد . یکی از مزیت های این استخر پیش ساخته نصب و راه اندازی آسوده آن می باشد که توسط دی وی دی آموزشی موجود بر روی استخر نیز قابل اجرا است . به همراه این محصول یک عدد پمپ تصفیه آب فیلتری و دفترچه راهنما وجود دارد که می تواند پاسخگوی سوالات شما عزیزان باشد . جنس بدنه مقاوم و مرغوب جنس بدنه یکی از مهمترین عواملی می باشد که در تعیین استخر پیش ساخته مورد نظر می تواند نقش بسزایی را ایفا کند. برای تهیه این محصول به صورت حضوری و یا اینترنتی و از طریق فروشگاه اینتکس اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب دریافت نمایید .

 نوع  گرد 
 قطر  244 سانتی متر 
 ارتفاع  61 سانتی متر 
 وزن  11.6 کیلوگرم 
 ظرفیت آب  1724 لیتر  
 جنس بدنه  برزنت 
 جنس پایه  آلومینیوم 
 ضمانت  دوساله 
 کد محصول  bestway 56431

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...