استخر پیش ساخته ویلایی مناسب آب درمانی

iran pool 02

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
28,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته ویلایی مناسب آب درمانی با قیمت ارزان در فروشگاه اینتکس با ضمانت کالا و ارسال رایگان به سراسر کشور

استخر پیش ساخته ویلایی مناسب آب درمانی یکی دیگر از بهترین نوع استخر پیش ساخته با سایز بزرگ بوده که از تولیدات پر فروش  می باشد . این استخر پیش ساخته ساختاری پرتابل داشته و طول عمر بسیار بالایی دارد. از طرفی از این محصول می توانید برای امور صنعتی مانند پرورش ماهی نیز استفاده کنید. به همین دلیل محصول که دارای یک پکیج تجهیرات اضافی همراه بوده ، محبوبیت بالایی دارد . بر روی بدنه استخر پیش ساخته دریچه هایی تعبیه شده که مصارف گوناگونی دارد . از این جمله می تواند محلی برای نصب پمپ تصفیه آب ، محلی برای نصب گرمکن آب استخر ، محلی برای پر کردن داخل استخر از آب و محلی برای تخلیه آب داخلی استخر اشاره کرد . بدنه اصلی این استخر پیش ساخته آبی روشن بوده و لبه هایی سفید رنگ دارد . داخلی استخر طرح کاشی   بوده که برگرفته از ظاهر استخر های بتنی می باشد . استخر پیش ساخته در واقع نسل جدیدی از استخر های سایز بزرگ برای استفاده تمام سنین بوده که امکان راه اندازی بر روی سطح زمین و یا به صورت توکار را دارد . طراحی بدنه این استخر های پرتابل بوده و می توانید به راحتی اقدام به جمع آوری استخر نمایید . پایه هایی نگهدارنده محصول به فواصل یکسان از یکدیگر قرار داشته و تمام اطراف بدنه اصلی را در بر می گیرند . این استخر پیش ساخته دارای تجهیزات اضافی از جمله نردبان ، زیرانداز ، درپوش ، پمپ تصفیه شنی و یک پکیج راهنما می باشد . برای خرید این محصول می توانید آن را از طریق سایت نمایندگی اینتکس خریداری کنید

 نوع  مستطیل 
 عرض 500 سانتی متر 
 طول  300 سانتی متر  
 ارتفاع  130 سانتی متر 
 ظرفیت آب  26845 لیتر 
 جنس بدنه  برزنتی 
 جنس پایه  آلومینیوم 
 ضمانت دوساله 
 کد محصول iran pool 02

استخر پیش ساخته ویلایی آب درمانی با توجه به قابلیت نصب روکار و توکاری که دارد می توانید به هر کدام از روش های مورد نظر نصب و راه اندازی کنید . این محصول دارای بدنه ای زیبا به رنگ آبی روشن با لبه های سفید در بخش بیرونی می باشد که در دیواره های داخلی از طرح های کاشی کاری استفاده شده است و زیبایی خاصی را به این استخر پیش ساخته بخشیده است . ابعاد این استخر در سایز متوسط می باشد که در جدول مشخصات محصول می توانید اطلاعات آن را به صورت دقیق مشاهده کنید . از نظر آب درمانی باید گفت که بدنه این استخر پیش ساخته کاملا مقاوم در برابر آب گرم و سرد می باشد و از همین رو می توانید با آرامش خاطر به آب درمانی درون این استخر بپرداید و همچنین قابلیت استفاده در فضای باز و حتی به زیر نور خورشید را خواهد داشت زیرا بر روی بدنه برزنتی این محصول از الیاف شمعی مقاوم در برابر تابش خورشید کمک گرفته شده است .

درون بسته بندی این استخر پیش ساخته لوازم جانبی به صورت کامل وجود دارد و دیگر نیازی به تهیه این لوازم به صورت جداگانه نخواهید داشت . پمپ تصفیه آب همراه این استخر از نوع فیلتری سایز متوسط می باشد که آب درونی استخر را به راحتی تصفیه کرده و از هر گونه آلودگی به دور نگه می دارد . علاوه بر پمپ تصفیه آب یک عدد نردبان آلومینیومی نیز برای استفاده هر چه بهتر از استخر درون بسته بندی وجود دارد که برای ورود و خروج به استخر می توانید از آن بهره مند شوید . بدنه این نردبان از جنس آلومینیوم ضد زنگ می باشد که کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر نور خورشید خواهد داشت و زنگ زدن در بدنه آن معنایی ندارد .

علاوه بر پمپ تصفیه آب و نردبان ، یک عدد درپوش برزنتی و به همراه زیرانداز برای شما ارسال می شود که کارایی بسیار ایده آلی دارند و در هنگامی که نمی خواهید از استخر برای مدت زمان طولانی استفاده کنید می توانید درپوش را در ورودی استخر قرار داده تا از ورود آلودگی به درون این استخر جلوگیری کنید . زیرانداز نیز که از جنس برزنت یک لایه است به هنگام نصب زیر استخر پهن می شود و در جلوگیری از فرو رفتن اجسام تیز به داخل بدنه استخر کمک می کند . این استخر پیش ساخته تولید شده توسط برند ایرتکس می باشد که کیفیت ساخت بسیار بالایی برخودار است و علاوه بر آن قیمت مقرون به صرفه ای نیز دارد .

نقطه قوت این استخر پیش ساخته را می توان بدنه برزنتی دو لایه آن در نظر گرفت ، جایی که استحکام بسیار بالایی را در برابر فشار آب به وجود می آورد و قدرت بالایی را از خود به نمایش می گذارد . این بدنه برزنتی توسط پایه های آلومینیومی محکم بر روی زمین قرار می گیرند که همانند ستون های نردبان ، پایه های نگهدارنده نیز از نوع ضد زنگ می باشند . دریچه ای در بخش انتهایی استخر وجود دارد که قابلیت اتصال شیلنگ را داراست و در هنگام تخلیه آب باعث می شود که توسط آن بتوانید آب را به راحتی خالی و در جهت آبیاری درختان استفاده نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...