استخر پیش ساخته ویلایی با پمپ 12 ولت

intex 26772GN

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4%
23,800,000
22,900,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته ویلایی  با پمپ 12 ولت محصولی باکیفیت با جنس بدنه مقاوم و با طول عمر بالا قابل خرید از فروشگاه اینتکس

استخر پیش ساخته ویلایی  با پمپ 12 ولت محصولی جدید از این شرکت بوده که برای انواع تفریحات آبی خانگی و خانوادگی مناسب می باشد و برای استفاده سنین بالای 6 سال تولید شده است . این محصول ساخته شده از جنس PVC برزنتی با الیاف شمعی بوده که ضخامو کیفیت بالایی را به همراه خواهد داشت . بدنه ای که در برابر عواملی مانند دما و فشار آب ، ساییدگی های سطحی و حتی قرار گرفتن در معرض نور و گرمای آفتاب مقاومت لازم را خواهد داشت . بنابراین می توان با خیالی آسوده از آن در فضای باز استفاده کرد . البته این بدنه اصلی توسط پایه ها یا همان فریم های آلومینیومی راه اندازی شده تا موجب ایجاد استخری با استحکام بالاتر شود . برای این محصول دو دریچه مخصوص تخلیه آب بر روی بدنه اصلی تعبیه شده تا هنگام عدم استفاده از استخر آب درون آن را به راحتی تخلیه کنید . از ویژگی های دیگر این کالا می توان به استفاده از آن در صنعت پرورش ماهی های کوچک اشاره نمود . زیرا نسبت به استخر های سنتی و بتنی در این ابعاد قیمتی بسیار مقرون به صرفه تر خواهد داشت . این کالا به همراه خود یک پمپ تصفیه آب فیلتری  داشته و برای استفاده راحت از استخر یک نردبان پیش ساخته برای آن در نظر گرفته شده است . با توجه به مطالب گفته شده می توان گفت که استخر های پیش ساخته فریمی شرکتی از جمله این استخر پیش ساخته به صورت یک پکیج کامل برای شما ارسال شده و نیازی به هیچگونه دستگاه و وسیله و تجهیزات دیگری نخواهید داشت . برای سفارش با شماره تماس های مربوطه فروشگاه اینتکس تماس بگیرید .

نوع  مستطیلی 
 طول  300 سانتی متر 
 عرض  175 سانتی متر 
 ارتفاع  80 سانتی متر 
 ظرفیت آب  3539 لیتر
 جنس بدنه  برزنت 
 جنس پایه  آلومینیوم 
 ضمانت  دوساله 
 کد محصول intex 26772GN

استخر پیش ساخته ویلایی اینتکس با پمپ تصفیه آب قدرتمندی که دارد می تواند برای استفاده در باغ ، ویلا ، پشت بام خانه و یا محیط هایی با فضای سرپوشیده مورد استفاده قرار بگیرد . این استخر پیش ساخته اینتکس از بدنه ای مقاوم از جنس پی وی سی برزنتی دولایه بهره می برد که قابل استفاده از انواع محیط های روباز و سرپوشیده نیز است . بدین منظور که بدنه این استخر به هنگام استفاده در فضای باز با شرجی و رطوبت و همچنین زیر نور آفتاب هیچ گونه مغایرتی ندارد و حتی در استفاده های طولانی مدت دچار پوسیدگی نخواهد شد . باید گفت که این کیفیت بالای بدنه به علت روکش الیاف شمعی است که بر روی لایه های برزنتی کشیده شده است تا استحکام بالای را برای بدنه استخر به وجود آورد .

اما پمپ تصفیه آب یکی از لوازم جانبی غیر قابل انکار است که اگر قصد داشتن آب پاکیزه را دارید باید از پمپ های تصفیه با قدرت بالا استفاده کنید . قدرت پمپ باید به گونه ای باشد که حجم  آب داخلی استخر را به راحتی و در طول روشن بودن به صورت مستمر تصفیه کند . حجم آب این استخر پیش ساخته اینتکس 3539 لیتر می باشد که توسط پمپ تصفیه اینتکس که درون بسته بندی آن قرار داده شده است به راحتی در طول روز چند بار تصفیه می شود تا آبی شفاف و پاکیزه را برای استفاده آب تنی فراهم آورد . پمپ این استخر از نوع فیلتری می باشد که با تبدیل های موجود قابل اتصال به برق شهری است و می توانید در مواقع دلخواه از آن استفاده کنید .

اما بخش اصلی یک استخر پیش ساخته را می توان پایه های نگهدارنده آن دانست ، این استخر پیش ساخته نیز دارای سه عدد ستون در حالت طولی و یک عدد ستون در حالت عرضی می باشد که استواری استخر را به هنگام نصب بر روی زمین و در هنگام آب تنی به خوبی تضمین می کند . این ستون ها به صورت محکم به بخش بالایی استخر متصل هستند و در بخش زیرین نیز توسط تسمه هایی از جنس برزنت به بدن متصل می شوند که به هنگام تلاطم آب در هنگام استفاده به خوبی توانند بدنه را در کنترل خود داشته باشند . جنس این ستون ها از آلومینیوم ضد زنگ می باشد که علاوه بر سختی و مقاومت بالا ، دارای طول عمر بالا هستند وبه هنگام تماس دائم با آب نیز دچار پوسیدگی نمی شوند .

برای تمیز نگه داشتن آب داخلی این استخر به هنگام عدم استفاده از آن ، شرکت اینتکس درون بسته بندی آن یک عدد درپوش برزنتی تک لایه قرار داده است که در صورت عدم استفاده می توانید درپوش را بر روی دهانه استخر قرار داده تا از ورود شاخ و برگ درختان به آب جلوگیری کنید . بسته بندی این استخر اینتکس کوچک می باشد و به راحتی می توانید آن را با ماشین شخصی خود به هر جایی که نیاز است جا به جا کنید . راه اندازی و نصب این محصول مدت زمان یک ساعت به طول می انجام و قابل نصب به صورت روکار و توکار نیز است .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...