استخر پیش ساخته ویلایی ایرتکس 130×2×10

airtex 1009

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
42,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته ویلایی ایرتکس 130×2×10 جایگزین مناسب برای استخر های بتنی و استخر های فایبرگلاس با قیمت و ابعاد مناسب برای استفاده در ویلا و یا حیاط منازل

استخر پیش ساخته ویلایی ایرتکس 130×2×10 یک محصول با کیفیت از شرکت ایرتکس که مناسب برای استفاده در ویلا و استفاده شخصی می باشد که دارای بدنه ای با کیفیت و همچنین مقاوم می باشد . محصول استخر فريمی پيش ساخته با قابليت نصب بسيار سريع و آسان بدون نياز به خاکبرداری، زير سازی، عايق کاری و ساير هزينه های احداث استخر قابل استفاده با آب گرم و سرد بدنه بسيار مقاوم دارای زيرانداز مخصوص، نردبان، روکش استخر و اسکيمر پمپ تصفيه با توان بسيار بالا برای تصفيه آب استخر در چند ساعت DVD آموزش نصب ، از این محصول با کیفیت شما می توانید درمکان های مختلف مانند باغ، ویلا و پارکینگ به راحتی نمایید . استخر پیش ساخته اینتکس دارای 2 سال گارانتی می باشد که به شما کمک می کند که با خیال آسوده از این محصول استفاده نمایید  . این گروه از محصولات به دلیل آن که اغلب در فضاهای باز راه اندازی خواهند شد ، از بدنه هایی با کیفیت بسیار بالا برخوردار هستند . این استخر پیش ساخته نیز روکش بدنه ای از نوع پی وی سی برزنتی با الیاف شمعی داشته که درواقع بدنه ای سه لایه می باشد . این جنس بدنه در برابر دماهای مختلف آب و یا تابش نور خورشید دچار آسیب نشده و ماندگاری و دوام بالایی دارد. پایه های نگهدارنده محصول نیز از نوع فلز آلومینیوم هستند. این نوع فلز ضد زنگ و سبک بوده و استحکام فوق العاده بالایی دارد . شما می توانید از این استخر پیش ساخته در سراسر کشور با هر شرایط آب و هوایی استفاده کنید . برای خرید این محصول می توانید به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و آن را در درب منزل تحویل بگیرید .

 نوع  مستطیلی 
 طول  10 متر 
 عرض  2  متر 
 ارتفاع  150 سانتی متر 
 جنس بدنه  pvc برزنتی
 جنس پایه  آلومینیوم
 پمپ  دارد 
 ضمانت  دوساله 
 کد محصول airtex 1009

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...