استخر پیش ساخته ویلایی آب درمانی بزرگسال

intex 28310NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
21,900,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته ویلایی آب درمانی بزرگسال در مرکز فروش استخر پیش ساخته اینتکس  با قیمت ارزان و مناسب با ارسال سریع کالا به سراسر کشور

استخر پیش ساخته ویلایی آب درمانی بزرگسال از نمونه استخر هایی است که توسط کمپانی اینتکس در سال جاری تولید و روانه بازار شد ، این محصولات به دلیل راه اندازی بسیار ساده به این نام مشهور شدند ، کیفیت ساخت آنها بسیار بالاست و از مناسب ترین استخر ها برای مصارف خانگی می باشد .  از ساده ترین استخر های پیش ساخته است که به راحتی می توانید آن را راه اندازی کنید ، این محصول در ابعاد نسبتا بزرگی ساخته شده اند و شکل آن ها به صورت گرد است ، این محصول با تمامی اقلام و لوازم همراه توسط فروشگاه مرکزی اینتکس به فروش می رسد ، از جمله این لوازم می توان به زیر انداز ، روکش ، پمپ تصفیه آب و نردبان اشاره کرد ، از آنجا که محصول بر روی زمین قرار میگیرد لازم است تا نردبانی وجود داشته باشد تا به وسیله آن بتوان وارد استخر شد و یا از آن خارج شد ، از آن جا که آب در یک مکان برای مدتی راکد بماند و یا استفاده مداوم از آن شود در طولانی مدت ممکن است باعث رشد باکتری ها و رشد جلبک ها شود که در ادامه موجب کثیف شدن استخر می شود بنابراین لازم است تا با استفاده از پمپ های تصفیه حجم آب درون استخر را تصفیه کرد ، به همین منظور نیز شرکت اینتکس  یک پمپ تصفیه فیلتری در کنار محصول قرار داده است تا با متصل کردن آن آب استخر را به راحتی و بدون هدر رفتن آب تصفیه کنید . برای تهیه این محصول آن را از طریق سایت نمایندگی اینتکس خریداری کنید .

 نوع  گرد 
 قطر  427 سانتی متر 
 ارتفاع  107 سانتی متر 
 وزن  65 کیلوگرم 
 جنس بدنه  برزنتی 
 جنس پایه  آلومینیوم 
 پمپ  دارد 
 ضمانت  دوساله 
 کد کالا intex 28310NP

استخر پیش ساخته اینتکس فوق با توجه به ابعاد نسبتا بزرگی که دارد برای استفاده در ویلا ، حیات منازل و یا پشت بام خانه های امروزی توصیه می شود . این استخر پیش ساخته دسترسی شما به استخر شخصی را به صورت دائم و در هر ساعت از شبانه روز مهیا می کند و در دنیای امروزی که با توجه به بیماری و مشغله های روز مره امکان مراجعه به استخر های عمومی بسیار کم فراهم می شود ، وجود چنین استخری در خانه می تواند نعمتی بزرگ به حساب بیاید . استخر پیش ساخته فوق دارای ظاهری گرد می باشد که با قطر 427 سانتی متر فضای بسیار بزرگ را برای شنا به وجود می آورد و به راحتی توسط خانواده و یا آشنایان خود می توانید در یک روز تعطیل از آب تنی لذت ببرید .

اما با توجه به ابعاد بزرگ این استخر پیش ساخته باید گفت که حجم آب داخلی آن نیز 13000 لیتر می باشد که بدون شک نیاز به تصفیه آب خواهید داشت . شرکت اینتکس که تولید کننده این استخر می باشد به خوبی چنین لوازم جانبی را ساخته و به همراه استخر درون بسته بندی قرار داده است تا نیاز شما را برطرف کند . پمپ تصفیه آب همراه این استخر از نوع فیلتری سایز متوسط می باشد که آب داخلی استخر را به صورت مرتب تصفیه می کند و بدون هیچ گونه ایرادی در طی سالیان طولانی می تواند این کار را انجام دهد ، فقط در رابطه با پمپ تصفیه باید بگوییم که در بازهای زمانی مشخصی بهتر است فیلتر داخلی آن را عوض نمایید .

اما کار لوازم جانبی این استخر پیش ساخته به همین جا ختم نمی شود و علاوه بر پمپ تصفیه یک عدد نردبان آلومینیومی نیز مطابق با ارتفاع استخر به همراه آن وجود دارد که لبه های آن به صورت منحنی می باشد تا به لبه بالایی استخر به راحتی متصل شده و شرایط ورود و خروج به این استخر را فراهم کند . جنس این نردبان از آلومینیومی ضد زنگ می باشد که باعث می شود در صورت خیس شدن و یا قرار گرفتن در معرض تابش نور خورشید و رطوبت و شرجی چار زنگ زدگی نشود و بدون نقص به عملکرد خود ادامه دهد و مورد استفاده قرار بگیرد . درپوش نیز می تواند در استفاده از استخرهای پیش ساخته بسیار به کار بیاید ؛ درپوش برزنتی این استخر به هنگامی که قصد استفاده از آن را ندارید بر روی دریچه ورودی استخر قرار می گیرد و از ورود هر گونه ساخ و برگ درختان و یا آلودگی به آب به خوبی جلوگیری می کند .

جنس دیواره های این استخر پیش ساخته از نوع برزنت دو لایه می باشد که توسط الیاف شمعی لایه هایی بر روی آن قرار گرفته است تا در برابرنور خورشید مقاوم شود و استفاده در فضای باز را امکان پذیر کند . با توجه به بازخورد هایی که از خریداران استخرهای پیش ساخته گرفته ایم باید بگوییم که در استفاده از این استخر پیش ساخته هیچ گونه محدودیت آب و هوایی وجود ندارد و می توانید از آن در انواع شرایط محیطی استفاده کنید . ستون های نگهدارنده این محصول از جنس نردبان آن یعنی آلومینیومی ضد زنگ می باشند و توسط تسمه های نگهدارنده به بدنه متصل شده اند تا استحکام استخر را به خوبی فراهم کنند .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...