استخر پیش ساخته مستطیلی 549 × 274 × 122

bestway 56466

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6%
35,400,000
33,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته مستطیلی 549 × 274 × 122 محصولی بادوام و مقرون به صرفه و زیبا قابل خرید از فروشگاه اینترنتی اینتکس نمایندگی مرکزی استخر پیش ساخته در ایران

استخر پیش ساخته مستطیلی 549 × 274 × 122 یکی از جدید ترین محصولات بست وی است که آماده رقابت و استفاده در بازار با دیگر استخر های مشابه می باشد . این استخر که شکلی مستطیلی دارد میتواند شما را به تفریحی لذت بخش با اعضای خانواده خود دعوت کند و در فضاهای باز مانند ویلا ، باغ و محیط های باز مورد استفاده قرار گیرد . این محصول مزیت های زیادی دارد و بدون شک خرید آن نمیتواند شما را پشیمان کند . این کالا با قیمت مقرون به صرفه ایی که دارد قابلیت نصب تو کار را هم داشته و با حمل و راه اندازی سریع میتوانید به راحتی از آن استفاده کنید . جنس این استخر از PVC برزنتی با الیاف شمعی بوده و از نظر مقاومت و ضخامت این محصول خیالتان راحت باشد . بدنه این استخر در برابر فشار  ضربه آب حین شنا کردن و آب بازی و همچنین دما ، نظیر گرما و سرما مقاوم بوده و مشکلی از این نظر برای استخر پیش نمی آید پس این استخر را با خیالی آسوده در حیاط خانه خود می توانید نصب کنید . جنس پایه این محصول از آلومینیوم گالوانیزه بوده و می تواند وزن زیاد را هم تحمل کند . این استخر همراه با خود نیز پمپ تصفیه آب شنی ، درپوش ، نردبان و زیر انداز را داراست پس اگر قصد خرید این محصول از نمایندگی اینتکس دارید می توانید آن را به دو روش حضوری و اینترنتی سفارش دهید . 

 نوع  مستطیلی 
 طول  549 سانتی متر 
 عرض  274 سانتی متر 
 ارتفاع  122 سانتی متر 
 ظرفیت آب  14812 لیتر 
 جنس بدنه  PVC برزنتی با الیاف شمعی
 جنس پایه  آلومینیوم
 ضمانت  دوساله 
 کد محصول bestway 56466

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...