استخر پیش ساخته مستطیلی 404 × 201 × 100

bestway 56251

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
23,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته مستطیلی 404 × 201 × 100 جذاب با قیمتی مناسب، قابل خریداری از  نمایندگی اینتکس

استخر پیش ساخته مستطیلی 404 × 201 × 100 از نمونه های جدیدی از سری استخر های آماده شرکتی بست وی می باشد که می توانید از آن در ویلا ، حیاط خانه و .... استفاده نمایید . این محصولات در مقایسه با استخر های دیگر بسیار مقرون به صرفه هستند و از مناسب ترین گزینه ها برای خرید می باشند ، بنابراین اگر به دنبال خرید استخر ارزان قیمت هستید ، استخر های پیش ساخته گزینه بسیار عالی برای شما خواهند بود . این استخر پیش ساخته برای مصارف خانگی و شنا خانواده و تفریحات آبی بسیار مناسب است که می توانید داشته باشید . این محصولات در واقع نسل جدیدی از استخر ها می باشند که قابلیت حمل و جابجایی بسیار آسانی دارند ، پرتابل بودن این محصولات در واقع بزرگ ترین مزیت آن ها بوده که بسیاری از مشتریان نیز به همین دلیل ، استخر های پیش ساخته را انتخاب می کنند . شما می توانید به دلخواه استخر را به صورت موقت حتی استفاده نمایید و یا در صورت لزوم استخر را جابجا کرده و در محل جدیدی راه اندازی و نصب کنید . این ویژگی هیچگاه در استخر های بتنی وجود نداشته و این موضوع موجب برتری استخر های پیش ساخته شده است . بدنه این استخر از جنس برزنت می باشد ، برزنت ها یکی از مقاوم ترین پارچه ها در برابر فشار ، ضربه و انواع شرایط محیطی می باشد که در برابر آب نیز مقاوم می باشد پایه های آن نیز از جنس آلومینیوم ضد زنگ می باشد . در صورتی که قصد خرید این محصول را دارید می توانید آن را از طریق سایت نمایندگی اینتکس خریداری کنید .

 نوع  مستطیل 
 طول  404 سانتی متر 
 عرض  201 سانتی متر 
 ارتفاع   100 سانتی متر 
 ظرفیت آب4678 لیتر
 جنس بدنه  برزنتی 
 جنس پایه  آلومینیوم
 ضمانت  دوساله 
 کد محصول bestway 56251

استخر های پیش ساخته به منظور شنا و آب تنی شاید بتوانند جای استخر های سنتی را برای شما بگیرند و مزیت بزرگی که در اختیار شما قرار می دهند این است که بدون مراجعه به استخرهای عمومی می توانید هر وقت از روز که دلتان خواست ، تنی به آب بزنید و خستگی روزانه را از تن خود به دور نگه دارید . استخر پیش ساخته معرفی شده در این بخش ساخته شده توسط برند بست وی می باشد که بر روی بدنه اصلی این استخر نیز لوگوی آن درج شده است . این استخر دارای سه ستون در حالت طولی و دو ستون نگهدارنده در حالت عرضی می باشد که در فاصله های کوتاهی با یکدیگر قرار گرفته اند و به همین خاطر به خوبی وزن های بالاتر از این استخر را به صورت استوار نگه می دارند .

ستون های نگهدارنده این استخر پیش ساخته از جنس آلومینیومی می باشند که رویه آن ها با رنگ هایی زد زنگ پوشیده شده است و این موضوع باعث شده تا قابلیت استفاده در آب و هوای مختلف را داشته باشند . شاید یکی از دغدغه های خریداران استخرهای پیش ساخته اینتکس و بست وی این است که آیا می توانند در محیط های شمالی کشور که دارای شرجی و رطوبت بالا می باشد از این محصولات بهره مند شوند ، که در این خصوص باید بگوییم بله با خیالی راحت می توانید از این محصولات استفاده کنید زیرا دارای بدنه هایی کاملا ضد زنگ می باشند و در این خصوص دارای ضمانت هستند . شرکت بست وی با توجه به میزان استفاده ای که خریداران از این محصولات می کنند به این امر به صورت کامل تحقق بخشیده است و زد زنگ بودن بدنه از مزیت بزرگ این استخر پیش ساخته به حساب می آید .

علاوه بر ستون های نگهدارنده ، دیواره های اصلی نگهدارنده این استخر پیش ساخته نیز از نوع برزنتی سه لایه می باشند که بر روی آن ها از پوشش های الیاف شمعی استفاده شده است . این پوشش ها استخر را در برابر نور مستقیم خورشید نیز کاملا در امان نگه می دارند و علاوه بر آن در دمای بالا نیز کیفیت خود را به خوبی به نمایش می گذارند . دیواره های این محصول در برابر هر گونه فشار و ضربه نیز مقاوم است و صدمه زدن به آن به همین راحتی ها صورت نمی گیرد . 

بر روی بدنه این محصول سه عدد دریچه خروجی وجود دارد ، دو تا از دریچه ها در جهت اتصال پمپ تصفیه آب کارایی خود را نشان می دهند و دریچه سوم قابلیت اتصال شیلنگ را مهیا می کند تا در هنگام تخلیه آب بتوانید با شیلنگ آب را در جهت آبیاری هدایت کنید . به همراه این استخر یک عدد پمپ تصفیه آب فیلتری کوچک وجود دارد که برای حجم ب داخلی این استخر استاندارد می باشد و با روشن ماندن در روز چندین بار آب داخلی را تصفیه می کند . علاوه بر پمپ تصفیه ، یک عدد نردبان نیز درون بسته بندی این محصول وجود دارد که از جنس آلومینیومی ضد زنگ ساخته شده است و مطابق با ارتفاع استخر ساخته شده است .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...