استخر پیش ساخته مستطیلی 3 متری بدون پمپ

bestway 56498

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
24%
8,720,000
6,680,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته مستطیلی 3 متری بدون پمپ مناسب باغ در نمایندگی فروش محصولات بادی و استخر پیش ساخته با قیمت ارزان در فروشگاه اینتکس با ضمانت کالا و ارسال رایگان به سراسر کشور

استخر پیش ساخته مستطیلی 3 متری بدون پمپ از استخر های فوق العاده زیبا و با دوام شرکت نامدار و جهانی بست وی می باشد که جزو محدود محصولات این شرکت بوده که خریداران و طرفداران زیادی را در زمان ورود به بازار جذب خود کرده و از آن استقبال چشمگیری شد و این استقبال بی دلیل هم نبوده است. یکی از دلایل اصلی هر یک از افراد برای خرید، زیبایی ، طرح و رنگ آن می باشد. اگر شما این دلیل را در اولویت اول قرار دادید باید بگوییم که دست روی خوب محصولی گذاشته اید. این استخر به صورت مستطیل شکل طراحی و ساخته شده تا نسبت به استخر های دیگر  جای کمتری را بگیرد همچنین رنگ های به کار رفته در این استخر آبی و سفید می باشد که یک محصولی ساده اما شیک را درست کرده اند. میله و پایه هایی که در این محصول در دور تا دور آن نصب و تعبیه شده برای استحکام بیشتر و مقاومت بالای آن ساخته شده است. جنس و مقاومت یک محصول یکی از دلایل اصلی یک محصول می باشد و بدون شک محصولاتی که کیفیت ساخت پایینی داشته باشند ارزش خرید پایینی نیز دارند. جنس بدنه این استخر از pvc برزنتی بوده و مقاومت بالایی دارد همچنین پایه های سفید رنگی که دارد از جنس آلمینیوم می باشد پس خیالتان از نظر جنس این محصول آسوده باشد. اگر این کالا را می خواهید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس آن را سفارش داده و در نزدیک ترین زمان ممکن درب منزل خود دریافت کنید.

 نوع  مستطیل 
 طول  300 سانتی متر 
 عرض  201 سانتی متر 
 ارتفاع  61 سانتی متر 
 ظرفیت آب  3300 لیتر 
 جنس بدنه  برزنت 
 جنس پایه  آلومینیوم 
 ضمانت  دوساله 
 کد محصول  bestway 56498

استخر پیش ساخته فریمی مستطیلی بست وی که در ین بخش برای شما معرفی می کنیم علاوه بر اینکه دارای قیمت مقرون به صرفه ای به نسبت سایر استخرهای پیش ساخته می باشد ، از کیفیت ساخت بسیار بالا برخوردار است . این محصول ساخته شده از بهترین مواد اولیه می باشد که کیفیت ساخت بالای خود را به هنگام استفاده به خوبی به نمایش می گذارد . این استخر پیش ساخته دارای ابعاد سه متری می باشد که نشان از سایز متوسط آن دارد و می توانید به صورت چند نفره از آن استفاده نمایید . همانطور که از نام این محصول پیداست با خرید استخر پیش ساخته بست وی برای شما عزیزان پمپ تصفیه آب ارسال نمی شود و این موضوع به دلیل این است که برخی از افراد برای این حجم آب از پمپ استفاده کرده و برخی دیگر نیاز به پمپ نمی بینند که به همین خاطر برند بست وی انتخاب را به دست خریداران گذاشته است تا در صورت نیاز بتوانند پمپ را از نمایندگی های مجاز خریداری نمایند . ما در فروشگاه سنتر اینتکس این امکان را فراهم کرده ایم تا در صورت نیاز بتوانید مدل های مختلف پمپ تصفیه را خریداری نمایید .

رنگ این استخر پیش ساخته آبی می باشد که در بخش کناری آن لوگوی برند بست وی وجود دارد . جنس بدنه استخر پیش ساخته فوق از نوع برزنتی می باشد که به صورت تک لایه ساخته شده است . این نوع برزنت با ترکیبی از الیاف شمعی ساخته شده که استحکام بالا را به وجود می آورد و از این رو آب به هیچ عنوان به بخش بیرونی استخر نفوذ نخواهد کرد . حجم آب داخلی این محصول حدود سه هزار لیتر می باشد که فشار بالایی را به دیواره های این استخر وارد می کند به همین خاطر برای نگهداری هر چه بهتر استخر از ستون های آلومینیومی استفاده شده است . این ستون ها از بالا به زیر بدنه اصلی رفته و به صورت استوار آن ها را بالا نگه می دارند و همچنین از پایین توسط نوارهای برزنتی بر روز زمین مستحکم می شوند .

راه اندای این استخر پیش ساخته فریمی مدت زمان حدودی یک ساعته را زمان از شما صرف می کند و به راحتی اینکار امکان پذیر است و نیاز به مشاورین نصب نخواهید داشت و خودتان می توانید آن را نصب و راه اندازی کنید . حجم آبی که درون این استخر قرار می گیرد بالا می باشد و به همین خاطر برای جلوگیری از هدر رفت آب به هنگام تخلیه در بخشی از بدنه دریچه ای با قابلیت اتصال به شیلنگ آب وجود دارد که باعث می شود بتوانید از آب داخلی استخر در جهت آبیاری درختان استفاده نمایید . وزن این استخر پیش ساخته برابر با بیست کیلو گرم می باشد که به هنگامی که درون بسته بندی قرار دارد فشار بسیار کمی را اشغال می کند و به راحتی قابلیت جا به جایی را فراهم می کند . این محصول را می توانید درون صندوق عقب ماشین قرار داده و به همراه خود به باغ و ویلای شخصی منتقل کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...