استخر پیش ساخته مستطیلی کوچک

bestway 56631

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته مستطیلی کوچک بست وی از سری استخر های کوچک با طول 2 متر است که می توان گفت ابعادی تقریبا برابر با استخر های بادی دارد اما از نظر کیفیت استخر های پیش ساخته بسیار بهتر هستند و طولعمر آن ها نیز بسیار زیاد است . با تهیه این محصول می توانید استخر خانوادگی ایده آلی را در خانه خود داشته باشید .

استخر پیش ساخته مستطیلی کوچک از نمونه استخر های بسیار عالی و با کیفیت بست وی است که در سال اخیر وارد بازار شد و در همان ابتدا به دلیل کیفیت بسیار عالی و قیمت مناسب به فروش بالا دست یافت ، این محصول دارای پمپ تصفیه بوده و تمام ویژگی های یک استخر خانگی را دارد ، پس اگر به دنبال یک استخر ایده آل خانگی با ابعاد کوچک هستید می توانید این محصول را در نظر داشته باشید ، ابعاد این استخر برابر است با طول 282 سانتی متر و عرض 196 سانتی متر ، همچنین ارتفاع 84 سانتی متری محصول باعث شده است تا افراد سنین پایین تر و کودکان بتوانند به راحتی و بدون هیچ مشکلی از محصول استفاده کنند چرا که یکی از اصلی ترین دلیل برای ساخت این استخر استفاده راحت تر کودکان از استخر است ، اگر به دنبال یک استخر مناسب و با کیفیت برای کودکان خود هستید بی شک این محصول بهترین گزینه برای شما خواهد بود . این محصول دارای دریچه خروجی اب بوده که می توانید از آن طریق اقدام به تخلیه آب کنید ، حجم و ظرفیت آبی که این استخر دارد برابر است با 3662 لیتر ، با این وجود شرکت بست وی در کنار محصول یک پمپ تصفیه آب 1249 لیتری قرار داده است تا بتوانید در صورت کثیف شدن آب استخر آن را در کمتر 3 ساعت تصفیه کنید ، شما عزیزان می توانید این محصول را با قیمت استثنایی از فروشگاه اینتکس خریداری کنید .

نوعمستطیلی
ظرفیت آب3662 لیتر
طول282 سانتی متر
عرض196 سانتی متر
ارتفاع84 سانتی متر
جنس بدنهPVC برزنتی با الیاف شمعی
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری 1249 لیتر
درپوش
زیرانداز
سایر ویژگی هامناسب سنین مختلف
دارای دریچه خروجی آب
قابلیت نصب انواع پمپ تصفیه
قابلیت نصب لوازم جانبی روی بدنه
نصب و حمل آسان
اقلام همراهپکیج راهنما ، پمپ تصفیه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...