استخر پیش ساخته فریمی 4 متری بست وی

Bestway 56405

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته فریمی 4 متری بست وی بدون پمپ تصفیه آب از استخرهای پیش ساخته با راه اندازی در مدت زمان بسیار کوتاه حدودا نیم ساعته می شود که با توجه به ابعادی که دارد می توانید از آن در پشت بام خانه ، باغ و ویلا استفاده کنید و علاوه بر آب تنی در جهت ذخیره آب به منظور آبیاری درختان باغ نیز بسیار موثر می باشد و وزن این محصول 32 کیلو گرم می باشد و ظرفیت آب آن 5700 لیتر است

استخر پیش ساخته فریمی 4 متری بست وی استخری در ابعاد بزرگ به نسبت سایر استخرهای فریمی بست وی می باشد که برای استفاده خانوادگی طراحی شده است . استخر پیش ساخته فریمی به دلیل راه اندازی سریع و قیمت های بسیار پایین به نسبت استخرهای پیش ساخته دیگر ، بسیار به صرفه می باشند . وزن سبک این استخر ها به نسبت دیگر رقبای خود باعث شده است تا بتوانید آن ها را در هر جایی که خواستید به همراه خود داشته باشید . وزن این استخر بزرگ 32 کیلو گرم می باشد که درحالت جمع شده بسیار فضای کمی را اشغال می کند و با قرار دادن این استخر درون صندوق عقب ماشین می توانید آن را به ویلای خود منتقل کنید . اما بهتر است بدانید که بدنه منعطف این استخر پیش ساخته به که خوبی جمع می شود از پی وی سی برزنتی کاملا مقاوم در برابر فشار ساخته شده است . این نوع بدنه در برابر شرجی و گرمای شمال کشور نیز در فروش هایی که به آن مناطق داشته ایم کاملا بی عیب و نقص کار کرده است و در واقع می توان گفت که برای این نوع شرایط آب و هوایی ساخته شده است . در میان لایه های این استخر برای افزایش سختی و مقاومت از الیاف مش استفاده شده است تا در برابر سوراخ شدگی نیز بسیار ایمن شود . ظرفیت آب این استخر 5700 لیتر می باشد و وزن آن 32 کیلو گرم است که برای تخلیه آب باید از دریچه ای که به این منظور در کناری استخر وجود دارد استفاده کنید . فروشگاه اینتکس سنتر این استخر پیش ساخته فریمی را در ابعاد مختلف با قیمت ارزان موجود کرده است و می توانید آن را سفارش دهید .

 نوع  مستطیل 
 طول  400 سانتی متر 
 عرض  211 سانتی متر 
 ارتفاع  81 سانتی متر 
 ظرفیت آب  5700 لیتر 
 جنس بدنه  پی وی سی برزنتی 
 جنس پایه  استیل ضد زنگ
 ضمانت --
 کد محصول  bestway 56405

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...