استخر پیش ساخته فریمی گرد بست وی

bestway 56438

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3%
18,600,000
18,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته فریمی گرد بست وی با قطر 457 سانتی متری یکی از جدید ترین استخر های تولید شده در سال 2018 است که از طراحی بسیار عالی و از بدنه بسیار مستحکم ساخته شده است ، این محصول با امکانات کامل توسط فروشگاه اینتکس ارائه شده است .

استخر پیش ساخته فریمی گرد بست وی با بدنه آبی رنگ از نمونه استخر های فریمی شرکت بسیار بزرگ بست وی است که در سال 2018 با ارائه این محصول توانست به فروش بالایی دست یابد ، این محصول با قیمت بسیار عالی توسط فروشگاه مرکزی اینتکس به فروش می رسد و خریداران می توانند به دلخواه خود روند ارسال ، نصب و راه اندازی محصول را بر عهده این مرکز بگذارند تا از ضمانت خرید کالا و خدمات پس از فروش آن برخوردار شوند . این استخر پیش ساخته دارای عمر بالایی است چرا که از اجناس خوبی برای ساخت آن استفاده شده است ، شرکت بست وی با استفاده از pvc برزنتی بدنه این محصول را ایجاد کرده ، پارچه برزنتی این محصول در برابر رطوبت بسیار مقاوم است و می تواند سال های سال در مجاورت با آب قرار بگیرد . همچنین پایه های این محصول از آلومینیوم ضد زنگ ساخته شده است ، آلومینیوم از قوی ترین فلزات است که ویژگی های بسیار عالی دارد ، از مهم ترین آن ها می توان به سبک بودن آلومینیوم اشاره کرد ، وجود وزن کم محصول برخلاف ابعاد بزرگ آن باعث شده است تا این استخر کاملا پرتابل باشد . در کنار محصول نیز پمپ تصفیه آب قوی از نوع فیلتری نیز وجود دارد که می توانید برای تصفیه کردن آب استخر از آن بهره مند شوید .

نوعگرد
ظرفیت آب16015 لیتر
قطر457 سانتی متر
ارتفاع122 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس بدنهPVC برزنتی
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری 3785 لیتری 220 ولتی
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هاپایه های آلومینیومی مستحکم
دارای دریچه تخلیه آب
قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
قابلیت راه اندازی توکار
مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف
قابلیت نصب و راه اندازی سریع
اقلام همراه دفترچه راهنما ، نردبان ، درپوش ، زیرانداز

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...