استخر پیش ساخته فریمی کد intex 28270

intex 28270

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5%
6,100,000
5,820,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته فریمی کد intex 28270 ،از پر فروش ترین استخر های پیش ساخته فریمی فروشگاه اینتکس می باشد که در ابعاد کوچک تولید شده و برای استفاده تمامی سنین مناسب است . راه اندازی آن نیز بسیار ساده می باشد .

استخر پیش ساخته فریمی کد intex 28270 به صورت مستطیلی تولید شده و طول آن 220 سانتی متر و عرض آن به 150 سانتی متر می رسد ، همچنین ارتفاع 60 سانتی متری محصول باعث شده است تا این استخر پیش ساخته فریمی کوچک از مناسب ترین استخر های فریمی برای استفاده کودکان و حتی بزرگسالان باشد ، از آن جا که ظرفیت این محصول تنها 2000 لیتر است پمپ تصفیه آبی برای این محصول از کمپانی تولید کننده در نظر گرفته نشده است اما شما قادرخواهید بود تا با خرید یک پمپ تصفیه آب فیلتری جداگانه اقدام به تصفیه بهتر آب این استخر کنید ، همانطور در بخش ابعاد و مشخصات محصول آورده شده است این محصول تنها 16 کیلوگرم وزن داشته و به راحتی می توان آن را جابجا کرد ، همچنین راه اندازی محصول در سریع ترین حالت ممکن نیز قابل انجام است ، چرا که می توانید محصول را در مدت زمان 1 ساعت و بدون هیچ دشواری نصب کنید ، نمایندگی اینتکس در ایران این محصول با کیفیت و بی نظیر برزنتی را با قیمت عالی و با گارانتی معتبر به فروش می رساند تا ایرانیان عزیز بتوانند به راحتی محصول ایده آل خود را تهیه کنند . برای خرید این محصول با کیفیت شما می توانید به تنها نمایندگی فروش استخر پیش ساخته در ایران مراجعه نمایید .

نوعمستطیلی
ظرفیت آب2000 لیتر
طول220 سانتی متر
عرض150 سانتی متر
ارتفاع60 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیهندارد
نوع پمپ----
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هاقابلیت استفاده به عنوان استخر صنعتی
قابل نصب و جمع در مدت زمان 1 ساعت
وزن: 16 کیلو گرم
اقلام همراهبسته تعمیرات، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...