استخر پیش ساخته فریمی مستطیلی

bestway 56456

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3%
20,200,000
19,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته فریمی مستطیلی بست وی از نمونه استخر های عالی و با کیفیت این شرکت است که در ابعاد نسبتا کوچکی ساخته شده است به همین دلیل نیز به راحتی می توانید آن را در هر جایی مانند پشت بام ، حیاط خلوت ، زیرزمین خانه و یا آپارتمان وهر جای دیگری راه اندازی کرد .

استخر پیش ساخته فریمی مستطیلی که تصویر آن را نیز در بالا مشاهده می کنید از نمونه استخر های پیش ساخته کمپانی بزرگ و پر طرفدار بست وی می باشد ، این محصول در مقایسه با دیگر استخر های پیش ساخته ابعاد نسبتا کوچکی دارد چرا که طول آن 412 سانتی متر و عرض آن 201 سانتی متر می باشد ، اما همین ابعاد کوچک باعث شده تا کسانی که دارای کمبود فضا برای نصب و استفاده از استخر دارند بتوانند بدون هیچ نگرانی این محصول کاملا ایده ال و دوست داشتنی را خریداری کنند ، استفاده از این استخر دارای محدودیت سنی نمی باشد و تمامی سنین می توانند به بهترین شکل از محصول استفاده کنند . ظرفیت آبی که این استخر پیش ساخته می تواند در درون خود جای دهد 8124 لیتر است ، شرکت بست وی همچنین در کنار این استخر پیش ساخته پمپ تصفیه آبی از نوع فیلتری با قدرت 2006 لیتر 220 ولتی قرار داده است تا با استفاده از آن بتوانید آب داخل استخر را پس از آلوده شدن تصفیه کنید . بر روی بدنه محصول دریچه های ورود و خروجی اب قرار دارد ، همچنین دریچه های دیگری برای نصب پمپ تصفیه ایجاد شده است که می توانید از آن ها استفاده کنید ، راه اندازی و نصب این محصول نیز بسیار سریع بوده و می توان آن را در کمتر 1 ساعت نصب کرد ، فروشگاه مرکزی اینتکس محصول را با ضمانت اصالت کالا و همچنین ضمانت اجرایی به فروش می رساند .

نوعمستطیلی
ظرفیت آب8124 لیتر
طول412 سانتی متر
عرض201 سانتی متر
ارتفاع122 سانتی متر
جنس بدنهPVC برزنتی با الیاف شمعی
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری 2006 لیتر 220 ولت
درپوش
زیرانداز
سایر ویژگی هامناسب سنین مختلف
دارای دریچه خروجی آب
قابلیت نصب انواع پمپ تصفیه
قابلیت نصب لوازم جانبی روی بدنه
نصب و حمل آسان
اقلام همراهپکیج راهنما ، پمپ تصفیه ، نردبان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...