استخر پیش ساخته فریمی بست وی 43*150*221

Bestway 56401

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته فریمی بست وی 43*150*221محصول شرکت بست وی با ساختاری مطمئن و مقاوم می باشد که دارای سه دریچه است که دو تا از آن ها برای اتصالپمپ تصفیه و یکی دیگر در جهت تخلیه آب کاربرد دارد ، حجم آب این استخر 1200 لیتر می باشد و وزنی بالغ بر 9.6 کیلو گرم دارد

استخر پیش ساخته فریمی بست وی 43*150*221 از جمله استخرهای آماده کوچک این برند می باشد که با توجه به فضای کمی که اشغال می کند می توانید از آن به عنوان استخر شخصی در خانه خود بهره ببرید . این محصول دارای بدنه ای برزنتی ساخته شده از نوع سه لایه می باشد که به رنگ آبی در آمده است و در بخش کناری آن نام برند سازنده یعنی بست وی درج شده است . این استخر دارای ستون های نگهدارنده قوی می باشد که وزن استخر به همراه مقدار آب داخلی را بر روی خود نگهداری می کند و قابلیت نصب و راه اندازی به صورت روکار و توکار را دارد . استخر آماده فریمی بست وی دارای دیواره هایی از نوع پی وی سی برزنتی می باشد که کاملا آب بندی شده است و نفوذ آب به بیرون از بدنه استخر به هیچ عنوان رخ نمی دهد . ستون های نگهدارنده استخر آماده بست وی از نوع استیل ضد زنگ می باشد ، مواد اولیه ای که بهترین نوع ستون را تشکیل داده است و باعث شده تا در برابر فشاری که در استخر شنا به بدنه استخر وارد می تواند بتواند به خوبی مقاومت از خود نشان دهد . زنگ زدگی در این ستون ها و بدنه برزنتی به هیچ عنوان اتفاق نمی افتد و با توجه به بازخورد فروش این استخر در محیط های دارای رطوبت و شرجی به این نکته اشاره می کنیم . مقدار آبی که درون این استخر جای می گیرد 1200 لیتر است و وزن کلی استخر  9.6 کیلو گرم است که برای یک استخر پیش ساخته بسیار سبک می باشد . فروشگاه اینتکس سنتر به عنوان عرضه کننده این استخر آماده بست وی است و می توانید آن را از این مجموعه تهیه کنید .

 نوع  مستطیل 
 طول  221 سانتی متر 
 عرض  150 سانتی متر 
 ارتفاع  43 سانتی متر 
 ظرفیت آب  1200 لیتر 
 جنس بدنه  پی وی سی برزنتی 
 جنس پایه  استیل ضد زنگ
 ضمانت --
 کد محصول  bestway 56401

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...