استخر پیش ساخته فانتزی

bestway 5612f

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته فانتزی در نمایندگی فروش محصولات بادی و استخر پیش ساخته با قیمت ارزان در فروشگاه اینتکس با ضمانت کالا و ارسال رایگان به سراسر کشور

استخر پیش ساخته فانتزی از استخر های محبوب و با کیفیت و بادوام شرکت بست وی می باشد که در واقع برندی آمریکایی به شمار می آید و از قدیمی ترین تولید کنندگان استخر های پیش ساخته و آماده می باشد . شرکت بست وی همواره سعی کرده است تا هر ساله مدل های جدید تر را با دوام بیشتر و کارایی بهتر تولید کنند تا این چنین مشتریان از خرید خود کاملا راضی باشند ، همچنین این شرکت استخر های پیش ساخته خود را در ابعاد مختلف و اشکال گوناگون طراحی کرده است تا مشتریان بتوانند در هر ابعاد و اندازه ای که با در نظر گرفتن فضای در دسترس احتیاج دارند را بتوانند به راحتی خریداری کنند . بست وی  استخر های متنوعی را تولید کرده است که استخر پیش ساخته فوق را به صورت گرد طراحی کرده است که ابعاد آن به طور دقیق به همراه ظرفیت در بخش مشخصات آورده شده است . نوع ساختار استخر پیش ساخته گرد به صورت فریمی بوده که به همین دلیل می توان آن را از مقاوم ترین استخر های آماده شرکتی دانست . برخی از مدل ها فاقد فریم بوده که بودن آن سبب افزایش دوام و استحکام استخر خواهد شد . با توجه به بخش طراحی و ساختار استخر پیش ساخته می توان گفت که بخش های اصلی استخر پیش ساخته فوق بدنه و پایه ها هستند که حتما بایستی در خرید استخر پیش ساخته به جنس این دو بخش توجه ویژه ای داشته باشید . برای ساخت بدنه استخر پیش ساخته  از پی وی سی برزنتی استفاده شده است که وجود پی وی سی در کنار الیاف برزنتی آن سبب شده است تا بدنه کاملا ضد آب و همچنین مقاوم در برابر وزن و فشار اب باشد . از سوی دیگر وجود پایه های آلومینیومی دوام بسیار زیادی را به استخر بخشیده است . برای خرید این محصول می توانید آن را از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهیه نمایید . 

 نوع  گرد 
 قطر  274 سانتی متر
 ارتفاع 66 سانتی متر 
 ظرفیت آب  3221 لیتر
 جنس بدنه  برزنتی 
 جنس پایه  آلومینیوم 
 پمپ  دارد 
 ضمانت  دوساله 
 کد محصول  bestway 5612f

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...