استخر پیش ساخته سایبان دار بزرگسال

bestway 5614v

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6%
26,300,000
24,900,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته سایبان دار بزرگسال فروش ارزان قیمت استخر آماده بست وی با ارزان ترین قیمت تنها از طریق فروشگاه مرکزی اینتکس .

استخر پیش ساخته سایبان دار بزرگسال از لوکس ترین و زیبا ترین استخر های طراحی شده به صورت پیش ساخته و آماده می باشد که برخلاف بسیاری از مدل های موجود در بازار دارای بدنه ای طرحدار بوده که محصول را بسیار زیبا و شیک کرده است تا اینچنین بتوانید با استفاده از آن ، محیط اطراف را زیبا تر و شیک تر کنید .  ساختار آن به صورت دایره ای شکل است که ساختار فریمی و بدنه آن نیز به صورت گرد طراحی شده است . طراحی و ساخت این استخر همچنین به صورت فریمی بوده و برای تولید آن از تعداد زیادی پایه استفاده شده است که می توانید آن را نصب و استخر را بر روی پایه راه اندازی کنید . برای ساخت پایه های استخر از آلومینیوم  استفاده شده است که کاملا مقاوم در برابر عوامل محیطی ، وزن آب ، رطوبت و ... می باشد ، همچنین بدنه محصول از لایه های  پی وی سی برزنت  و پارچه ضخیم و مقاوم پلی استر ساخته شده است که تا بدنه بسیار انعطاف پذیر ، مقاوم و ضد آب باشد . با توجه به حجم بالای استخر نیز پمپ تصفیه آب قرار گرفته است که می توانید با استفاده از آن مرتبا آب استخر را تصفیه نمایید . این محصول همچنین شامل لوازم جانبی دیگری همچون اتصالات ، نردبان ، زیرانداز ، توری می باشد که می توانید از آن ها استفاده نمایید . این محصول دارای سایبان می باشد که به شما این امکان را می دهد در تمامی شرایط آب و هوایی بتوانید از آن استفاده کنید . برای سفارش این محصول با شماره تماس های فروشگاه اینتکس تماس حاصل نمایید .

 نوع  گرد 
 قطر  396 سانتی متر 
 ارتفاع  107 سانتی متر 
 ظرفیت آب  11133 لیتر 
 جنس بدنه  برزنت 
 جنس پایه  آلومینیوم 
 پمپ  دارد 
 ضمانت  دوساله 
 کد محصول  bestway 5614v

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...