استخر پیش ساخته خانگی بست وی با طول 610

bestway 56369

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته خانگی بست وی با طول 610 قابل استفاده در ویلا و باغ، دارای گارانتی دو ساله شرکت اینتکس, ارسال سریع به سراسر کشور

استخر پیش ساخته خانگی بست وی با طول 610 محصولی با کیفیت با طول عمر بالا بوده استخر پیش ساخته فوق به صورت بیضی یا نیم گرد طراحی ساخته شده است که افراد می توانند به نسبت سلیقه ، آن را خریداری کنند . این استخر پیش ساخته از دو بخش اصلی یعنی بدنه و پایه های مقاوم تشکیل شده است که پایه ها می تواند به بدنه فرم داده و بستری برای ذخیره آب در داخل خود ایجاد کند . این استخر دارای تمامی لوازم همراه مانند پمپ تصفیه آب استخر ، نردبان ، روکش و زیرانداز می باشد که می توانید از آن ها بهره ببرید . پمپ تصفیه این استخر به صورت فیلتری بوده که با کمک فیلتر کاغذی قابل تعویض خود می تواند حجم بالای استخر را در کم تر از چند ساعت تصفیه کند ، با وجود این پمپ آب دیگر نیازی به تعویض آب نخواهید داشت . در بدنه استخر دریچه هایی به منظور اتصال استخر وجود دارد که می توانید با استفاده از دفترچه راهنما و DVD های آموزشی پمپ را متصل کنید . دریچه ای نیز به منظور تخلیه آب در استخر طراحی شده است . این استخر پیش ساخته با بدنه برزنتی و پایه های آلومینیومی ساخته شده است . برزنتی که در این استخر پیش ساخته استفاده شده است دارای یک لایه pvc می باشد که علاوه بر ضخامت بیشتر پارچه موجب ضد آب شدن استخر و استحکام آن در برابر فشار و وزن بسیار بالای آب شده است . پایه های آلومینیومی استخر نیز نه تنها باعث افزایش کیفیت پایه ها شده است بلکه تا حدود بسیار زیادی از افزایش وزن محصول جلوگیری کرده است . جنس نردبان این استخر نیز از همان آلومینیوم ضد زنگ می باشد .  شما عزیزان می توانید به صورت اینترنتی و تلفنی و حتی حضوری استخر مد نظر خود را از فروشگاه اینتکس خریداری کنید .

 نوع  بیضی 
 طول  610 سانتی متر 
 عرض   360 سانتی متر 
 ارتفاع  120 سانتی متر 
 جنس بدنه  برزنت 
 جنس پایه  آلومینیومی 
 پمپ  دارد 
ضمانت  دوساله 
 کد محصول  bestway 56369

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...