استخر پیش ساخته خانوادگی بست وی با تجهیزات کامل

bestway 5612x

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته خانوادگی بست وی با تجهیزات کامل از جمله پمپ تصفیه آب بزرگ فیلتری و درپوش برزنتی مشکی رنگ و نردبان آلومینیومی ضد زنگ بزرگ برای ورود و خروج هر چه راحت تر به دورن استخر پیش ساخته با بدنه سه لایه برزنتی و روکش الیاف شمعی و ستون های استیل ضد زنگ که در فاصله کوتاه از همدیگر قرار گرفته اند و وزن 60 کیلو گرم به همراه لوازم جانبی

استخر پیش ساخته خانوادگی بست وی با تجهیزات کامل با تخفیف ویژه در فروشگاه سنتر اینتکس موجود می باشد و می توانید آن را برای استفاده های شخصی خود تهیه کنید . استخر پیش ساخته این بخش دارای قطر بیش از چهار متر می باشد و بیشترین ارتفاع در میان استخر های پیش ساخته گرد بست وی یعنی 122 سانتی متر را دارد و مناسب برای شنا به همراه سایر اعضای خانواده می باشد . استخر آماده بست وی به همراه پکیجی کامل برای شما ارسال می شود که درون این پکیج می توان پمپ تصفیه آب فیلتری سایز بزرگ که قدرت بالایی برای تصفیه آب را دارد مشاهده کرد که به خوبی مقادیر بالای آب را در مدت زمان کوتاه تصفیه می کند . فیلتر این پمپ تصفیه قابل تعویض می باشد و می تواند مدت زمان طولانی را روشن بماند . مقدار آب که درون این استخر جای می گیرد 15232 لیتر می باشد و توسط دو دریچه ای که در بدنه وجود دارد به پمپ تصفیه وصل می شود که از همین دریچه ها نیز می توانید برای تخلیه آب داخلی استخر استفاده کنید . علاوه بر پمپ تصفیه درون پکیج این استخر آماده بست وی می توان درپوش برزنتی و نردبان آلومینیومی را دید . جنس بدنه این محصول از پی وی سی برزنتی سه لایه با روکشی از الیاف مش می باشد که قدرت تحمل فشار را به خوبی بالا نگه می دارد . برای خرید این استخر پیش ساخته می توانید از طریق نمایندگی اینتکس سنتر سفارش خود را ثبت و نهایی کنید .

 نوع  گرد 
 قطر  427 سانتی متر 
 ارتفاع  122 سانتی متر 
 ظرفیت آب  15232 لیتر 
 جنس بدنه  پی وی سی برزنتی 
 جنس پایه  استیل ضد زنگ
 پمپ  دارد 
 ضمانت  ---
 کد محصول bestway 5612x

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...