استخر پیش ساخته خانوادگی با پمپ 220 ولت

intex 26310NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6%
19,900,000
18,900,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته خانوادگی با پمپ 220 ولت محصولی با کیفیت ، قابل استفاده در ویلا، باغ و... ، ارسال رایگان به تمامی نقاط کشور

استخر پیش ساخته خانوادگی با پمپ 220 ولت از زیبا ترین و منحصر به فرد ترین استخر های پیش ساخته موجود در بازار می باشد که طراحی دیواره های داخلی آن به مانند کاشی است ، همچنین رنگ آبی محصول باعث شده است تا جنس دیواره های استخر پیش ساخته نظر هر بیننده ای را مورد توجه قرار دهد و همچنین محصول را بسیار شیک و دوست داشتنی ببیند ، بدنه داخلی این استخر پیش ساخته نسبتا بزرگ از برزنت ضخیم و مقاوم ساخته شده است به همین دلیل نیز نگران مقاومت دیواره ها و بدنه داخلی محصول نباشید ، پایه ها و ستون های این استخر پیش ساخته فریمی نیز از جنس آلومینیوم ساخته شده است و می تواند به بهترین شکل در برابر حجم بسیار بالای آب که وزن بسیار سنگینی را نیز دارد تحمل کند ، آلومینیوم از جمله فلزات بسیار مقاوم و مستحکم است که در برخورد با آب و در مجاورت آن پوسیده نمی شود و زنگ نمی زند چرا که پایه های آن ضد زنگ است . این محصول دارای زیر انداز ، روکش و نردبان است که می توانید با استفاده از آن ها برای مراقبت هر چه بهتر و ورود و خروج راحت تر استفاده کنید ، در کنار این محصول بسیار زیبا و پر طرفدار نمایندگی اینتکس پمپ تصفیه آب قدرتمندی قرار گرفته است که با استفاده از آن می توانید آب درون استخر را به بهترین شکل تصفیه کنید . اگر قصد دارید این محصول ارزشمند را سفارش دهید هم اکنون از فروشگاه اینتکس  اقدام نمایید .

 نوع  گرد 
 قطر  427 سانتی متر 
 ارتفاع  107 سانتی متر 
 ظرفیت آب  12706 لیتر
 نردبان  دارد 
 جنس بدنه   برزنت 
 جنس پایه  آلومینیوم
 ضمانت  دوساله
 کد محصول intex 26310NP

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...