استخر پیش ساخته خانوادگی با قطر 360 با پمپ فیلتری

bestway 56571

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3%
24,900,000
24,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته خانوادگی با قطر 360 با پمپ فیلتری ارزان و پر فروش در مرکز فروش استخر پیش ساخته کودک و بزرگسال با گارانتی محصول و قابل استفاده در محیط های باز

استخر پیش ساخته خانوادگی با قطر 360 با پمپ فیلتری از لوکس ترین و زیبا ترین استخر های طراحی شده به صورت پیش ساخته و آماده می باشد که برخلاف بسیاری از مدل های موجود در بازار دارای بدنه ای طرحدار بوده که محصول را بسیار زیبا و شیک کرده است تا این چنین بتوانید با استفاده از آن ، محیط اطراف را زیبا تر و شیک تر کنید . این کالا دارای طراحی گرد بوده که طراحی و ساخت این استخر همچنین به صورت فریمی بوده و برای تولید آن از تعداد زیادی پایه استفاده شده است که می توانید آن را نصب و استخر را بر روی پایه راه اندازی کنید . از ویژگی های دیگر این استخر پیش ساخته می توان به داشتن لوازم و تجهیزات ضروری و مهم اشاره کرد که در کنار محصول قرار داده شده است و با خرید استخر پیش ساخته ، شما دارای یک پکیج کاملی خواهید شد که می توانید به بهترین شکل و بدون نیاز به وسیله دیگری از استخر پیش ساخته خود استفاده کنید . از جمله لوازم و تجهیزات جانبی می توان به داشتن  اتصالات ، نردبان و پمپ تصفیه آب اشاره کرد که مهم ترین آن ها پمپ تصفیه آب می باشد که برای استخر فوق استخر پیش ساخته فیلتری با توان بسیار بالا قرار داده شده است که می تواند این مقدار آب را در کم ترین زمان راه اندازی کند . در صورتی که قصد خرید این محصول را دارید می توانید آن را از طریق سایت نمایندگی اینتکس سفارش داده و آن را در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید . 

 نوع  گرد 
 قطر  360 سانتی متر 
 ارتفاع  120 سانتی متر 
 ظرفیت آب  10990 لیتر 
 جنس بدنه  برزنتی 
 جنس پایه  آلومینیوم 
 پمپ دارد 
 ضمانت  دوساله 
 کد محصول bestway 56571

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...